امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۱:۱۱  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12483
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نایب‌رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان از ارگان‌ها و سازمان‌ها خواست تا برای رفع مشکلات مالی و خدمت بیشتر به ورزشکاران معلول، آن‌ها را یاری کنند. زهرا کرم‌زاده ‘گفت: بانوان برای انجام فعالیت‌های ورزشی خود با یکسری مشکلات از جمله کمبود امکانات و اعتبارات رو به رو هستند. وی ادامه‌داد: از اداره‌کل ورزش و جوانان…

    نایب‌رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان از ارگان‌ها و سازمان‌ها خواست تا برای رفع مشکلات مالی و خدمت بیشتر به ورزشکاران معلول، آن‌ها را یاری کنند.
    زهرا کرم‌زاده ‘گفت: بانوان برای انجام فعالیت‌های ورزشی خود با یکسری مشکلات از جمله کمبود امکانات و اعتبارات رو به رو هستند.
    وی ادامه‌داد: از اداره‌کل ورزش و جوانان استان می‌‌خواهیم زمانی‌که بودجه‌ای اختصاص داده می‌شود دقیقا به بخش بانوان اهمیت داده شود و برای آن‌ها نیز اعتباراتی در نظر گرفته شود تا بتوانند در زمینه فعالیت‌های ورزشی پیشرفت داشته باشند.
    نایب‌رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان افزود: در حال حاضر بانوان ما در رشته‌های دو و میدانی، تنیس روی میز،‌ والیبال نشسته و تیراندازی فعالیت داریم که در این رشته‌ها به دنبال جوان‌گرایی نیز هستیم.
    وی اظهارکرد: برای کشف استعدادها از بهزیستی کمک می‌گیریم ولی در آن‌جا نیز دچار مشکل هستیم. باید در کنار ما برای انتخاب بازیکن یک مربی کلاس‌بند باشد که ما به دلیل کمبودهای فراوان این مربی را در اختیار نداریم.
    کرم‌زاده از مسوولان و دست اندرکاران درخواست یاری کرد و خطاب به آن‌ها گفت: به فکر بچه‌های معلول باشید که آن‌ها چشم انتظار یاری شما هستند. همچنین از خانواده‌های معلولان درخواست می‌کنیم با ما همکاری لازم را داشته باشند. بیشتر آن‌ها به دلیل کمبود امکانات حاضر به همکاری با ما نیستند
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نایب‌رییس هیات جانبازان و معلولان استان:بیشتر خانواده‌های معلولان حاضر به همکاری نیستند"
    تازه ترین اخبار