امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۸:۰۹  آخرین بروزرسانی : دی ۱۰ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12491
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات پینگ پنگ مازندران گفت : اولین دوره لیگ تنیس روی میز بانوان مازندران با حضور هشت تیم از شش شهر استان برگزار خواهد شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ  کشور؛عباس زغفری بیان داشت: این رقابت ها در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود و تیم ها در رقابت های هر هفته…

    رییس هیات پینگ پنگ مازندران گفت : اولین دوره لیگ تنیس روی میز بانوان مازندران با حضور هشت تیم از شش شهر استان برگزار خواهد شد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ  کشور؛عباس زغفری بیان داشت: این رقابت ها در دو گروه چهار تیمی برگزار می شود و تیم ها در رقابت های هر هفته ، سه مسابقه برگزار می کنند.
    وی بیان داشت : در پایان مرحله اول ، دو تیم برتر گروه ها راهی مرحله دوم خواهند شد که رقابت های این مرحله به صورت متمرکز و در یک شهر برگزار می شود .
    رییس هیات پینگ پنگ مازندران گفت : در گروه اول این لیگ که در رده سنی جوانان و نوجوانان برگزار می شود ، تیم های ساری الف ، بابل ، فریدونکنار و قائمشهر ب و در گروه دوم ، تیم های قائمشهر الف ، آمل ، بهشهر و ساری ب حضور دارند.
    وی افزود : رشد و توسعه زیرساخت های این ورزش و احداث مکان های تخصصی برای علاقه مندان این رشته ، در دستور کار هیات تنیس روی میز مازندران قرار دارد.
    او ادامه داد : برنامه اصلی ما در سال های اخیر ، توجه به سنین پایه و تشکیل کمیته های استعداد یابی است که این روند تا شناسایی استعدادهای جدید تنیس روی میز استان ادامه خواهد یافت .
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اولین دوره لیگ تنیس روی میز بانوان مازندران برگزار می شود"
    1. تنیس روی میز یا پینگ پنگ گفت:

      حالا وقتی در مازندران سالن تنیس روی میز نیست اینها کجا مسابقه می دهند !!؟

    2. amidi گفت:

      با سلام کار بسیار ارزنده ای است به هیات استان مازندران تبریک میگویم


    تازه ترین اخبار