امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۰:۴۶  آخرین بروزرسانی : دی ۱۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12586
    ارسال خبر چاپ خبر
  • شش پینگ پنگ باز اعزامی به رقابت های تور جسمانی اسلوانی معرفی شدند. به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، رقابت های تور جهانی اسلوانی طی روز های ۵ تا ۹ بهمن در شهر ولنج برگزار می شود که تاکنون ۳۸۰ ورزشگار از ۴۸ کشور جهان برای شرکت در این پیکارها ثبت نام کرده اند تیم ایران…

    شش پینگ پنگ باز اعزامی به رقابت های تور جسمانی اسلوانی معرفی شدند.
    به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، رقابت های تور جهانی اسلوانی طی روز های ۵ تا ۹ بهمن در شهر ولنج برگزار می شود که تاکنون ۳۸۰ ورزشگار از ۴۸ کشور جهان برای شرکت در این پیکارها ثبت نام کرده اند تیم ایران نیز با شش پینگ پنگ باز شرکت خواهد کرد.
    شایان ذکر است، نوشاد عالمیان، نیما عالیمان، محمدرضا اخلاق پسند، میریا لطف اله نبی، افشین نوروزی و حمید رضا طاهر خانی نفرات معرفی شده هستند.
    رقابت های اسلوانی بلافاصله بعد از تور جهانی بوداپست برگزار می شود که دراین رقابت ها محمد علی روئین تن پوریا عمرانی علیرضا ملارجبی در مجارستان حاضر خواهند شد و در پیکار های اسلوانی جای خود را به میدیا لطف اله نبی و افشین نوروزی می دهند.
    لازم به ذکر است، در آخرین جلسه کمیته فنی نیز هیچ بحثی در مورد اعزام نفرات مجارستان و اسلوانی گرفته نشده است و برخی نفرات اعزامی بر اساس آخرین انتخابی تیم ملی نیز اعزام نمی شوند.
    گفتنی است، رقابت ها برترین های جهان از کشورهای چین تایپه کره جنوبی، سنگاپور حضور دارند که عدم حضور تیموبول و لادیمیر سامسونوف دو بازیکن مطرح اروپا از آلمان و بلاروس قابل توجه است این مسابقات دارای رنکینگ جهانی ودارای   ۸۵۴۰۰ دلار جایزه است.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پینگ پنگ بازان اعزامی به اسلونی معرفی شدند"
    تازه ترین اخبار