امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۴:۱۵  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1262
    ارسال خبر چاپ خبر
  • داریوش ضرغام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارداشت: اعتراض بازیکنان نسبت به نبود دبیر فنی در فدراسیون، مربی برای تیم‌ملی و همچنین نحوه برگزاری مسابقات است که خوشبختانه فدراسیون به غیر از تعیین دبیر فدراسیون، دو مشکل دیگر را برطرف کرده است. وی بیان‌کرد: ‌فدراسیون مربی تیم‌ملی را مشخص کرد و…

    داریوش ضرغام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارداشت: اعتراض بازیکنان نسبت به نبود دبیر فنی در فدراسیون، مربی برای تیم‌ملی و همچنین نحوه برگزاری مسابقات است که خوشبختانه فدراسیون به غیر از تعیین دبیر فدراسیون، دو مشکل دیگر را برطرف کرده است.
    وی بیان‌کرد: ‌فدراسیون مربی تیم‌ملی را مشخص کرد و نحوه برگزاری مسابقات را نیز تغییر داد ولی بازهم بازیکنان معترض هستند. آن‌طور که پیداست بازیکنان با نحوه مدیریت آقای زارع‌پور مشکل دارند.
    رییس سازمان لیگ فدراسیون تنیس‌روی میز کشور درخصوص استعفا مسوول کمیته مسابقات فدراسیون گفت: وقتی آن مسایل در مسابقات اراک به وجود آمد آقای حجازیان برای ادامه کار بی‌انگیزه شد و با جوی که در فدراسیون به وجود آمده بود دیگر نمی‌توانست کار کند.
    وی افزود: عملکرد مدیریت فعلی شاید قبلا دچار مشکل بود ولی در حال حاضر تمام سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد که بازیکنان را راضی کند. متاسفانه این بار بچه‌ها می‌گویند که رییس فدراسیون باید تغییر کند.
    ضرغام‌پور اظهارداشت: شاید قدیمی‌های این رشته بتوانند در راس فدراسیون قرار گیرند ولی آن چیزی که واقعیت دارد این است که آن‌ها نمی‌توانند پول آن‌چنانی وارد فدراسیون کنند. کسی باید در راس کار قرار گیرد که در هیات دولت و مجلس، شخص با نفوذی باشد تا بتواند برای این رشته پول بیاورد.
    رییس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز گفت: من حتی در آن مصاحبه‌ای که در اراک انجام دادم اعلام کردم که حق با بازیکنان است ولی به نظرم بازیکنانمان زیادی ماجرا را بزرگ کرده‌اند.
    وی افزود: به نظرم تغییر رییس فدراسیون در حیطه وظایف بازیکنان نیست یا این‌که بخواهند برای فدراسیون دبیر مشخص کنند. بازیکن یک وظیفه دارد و رییس فدراسیون هم وظیفه دیگری دارد. واقعا نمی‌دانم که مشکل بازیکنان با رییس فدراسیون بر سر چیست. اگر قرار باشد بازیکنان، رییس فدراسیون را تغییر دهند قطعا این شیوه در فدراسیون‌های دیگر هم باب می‌شود.
    رییس سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز کشور بیان‌کرد: در تمام فدراسیون‌ها هر کسی که روی کار می‌آید یکسری مخالف و یکسری موافق دارد ولی اگر بخواهیم روی حرف بازیکنان رییس فدراسیون را تغییر دهیم فکر نمی‌کنم ورزش ما به جلو حرکت کند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اظهار نظر ضرغامپور در ارتباط با قضایای اخیر"
    تازه ترین اخبار