امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۳:۱۵  آخرین بروزرسانی : دی ۱۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12655
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه ۴ ، از قهرمانی تیم تنیس روی میز این منطقه در مسابقات جانبازان و معلولین مناطق ۲۲گانه شهر تهران خبر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ امیرهوشنگ زرین کمر با اعلام این خبر گفت: تیم تنیس روی میز جانبازان این منطقه متشکل از آقایان زمانی، خوی زاده، عقیلی، فولادی،…

    مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه ۴ ، از قهرمانی تیم تنیس روی میز این منطقه در مسابقات جانبازان و معلولین مناطق ۲۲گانه شهر تهران خبر داد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛ امیرهوشنگ زرین کمر با اعلام این خبر گفت: تیم تنیس روی میز جانبازان این منطقه متشکل از آقایان زمانی، خوی زاده، عقیلی، فولادی، مدجح، ملکی، رضاپور، عابدینی، آقازاده ، دهقان پور و یزدی به مربیگری آقای سید محمدعلی طباطبایی در این مسابقات شرکت کردند.
    زرین کمر افزود: مسابقات تنیس روی میز جانبازان و معلولین مناطق ۲۲گانه شهر تهران روز جمعه نهم دی ماه با حضور جناب آقای رضایی، معاون محترم فنی ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران، در فرهنگسرای خاوران برگزار شد و تیم منطقه ۴ با کسب ۶ مدال طلا، ۳ مدال نقره ، یک مقام چهارمی و یک مقام ششمی و در مجموع با کسب ۷۰ امتیاز به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت و در پی آن منطقه ۱۷ با ۴۸ امتیاز ، دوم ، و منطقه ۱۲ با ۳۹ امتیاز ، سوم ، شدند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم منطقه ۴ قهرمان مسابقات تنیس روی میز جانبازان شهر تهران"
    تازه ترین اخبار