امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۰۱:۰۶  آخرین بروزرسانی : دی ۱۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12713
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مدتهاست تنیس روی میز کشور روز خوش به خود ندیده است واین رشته که یکی از بی حاشیه ترین رشته های کشور لقب گرفته بود درحال حاضر تبدیل به پرحاشیه ترین رشته ها شده است. در حال حاضر یکی از عمده ترین مشکلات تنیس روی میز بحث مالی ونبود پول است! درحالی که تقریبا بیشتر…

    مدتهاست تنیس روی میز کشور روز خوش به خود ندیده است واین رشته که یکی از بی حاشیه ترین رشته های کشور لقب گرفته بود درحال حاضر تبدیل به پرحاشیه ترین رشته ها شده است.
    در حال حاضر یکی از عمده ترین مشکلات تنیس روی میز بحث مالی ونبود پول است!
    درحالی که تقریبا بیشتر فدراسیون های ورزشی کشور در فقر مالی به سر می برند وبی پولی تبدیل به عمده ترین مشکل کشور درحوزه ورزش مبدل شده است جناب وزیر ورزش وفوتبال تمام هم و غم خود را معطوف و متمرکز رشته بی مقام وکاملا شکست خورده فوتبال نموده است.
    مصیبت از آنجا شروع می شود که جناب وزیر ورزش و فوتبال بصورت متمرکز محدود به فوتبال شده اند وتمام بودجه ها را صرف این رشته نموده است.
    برای ورزش یک کشور فاجعه است که برای یک یا دوتیم معمولی که آن هم متعلق به پایتخت کشور هستند باید مربی وکمک مربی خارجی استخدام گردد اما برا ی رشته های مقام آور و برجسته تر از فوتبال حتی مجوزی برا ی خروج از کشور و شرکت در تورنمنتهای خارجی صادر نگردد.
    مطمئنا با این روند بزودی شاهد حضور مجدد جناب وزیر ورزش و فوتبال در صحن علنی مجلس خواهیم بود اما این بار همانند قبل نخواهد بود زیرا تمرکز و علاقه جناب وزیربه فوتبال تهران آن هم نه فوتبال کشور در اختیار قرار دادن هزینه های گزاف برا ی آنان درحالی صورت گرفته که حتی یکی ریال برای رشته ای مانند تنیس روی میز اختصاص نداده اند.
    آیا این ورزش را به امان خدا رها کردن نیست؟
    غالبا در این مدت پیش بینی های ما به واقعیت پیوسته است لذا اگر وضعیت به این منوال پیش برود دامنه اعتراضات ورزشکاران و متخصصان و دلسوزان از رئیسان فدراسیون ها به وزارت ورزش ودر مجموع معاونت ایشان ودرنهایت خود وزیر منتهی خواهد شد زیرا واقعیت این است که شاهد روزهای خوبی برای ورزش کشور نیستیم وورزش کشور شبیه آتشی در حال گُر گرفتن است.
    امیدواریم این بار پیش بینی ما به واقعیت نپیوندد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آتشی که گُر می گیرد"
    تازه ترین اخبار