امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۷:۳۳  آخرین بروزرسانی : دی ۱۳ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12718
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه دو در این استان خبر داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛جلیل رضایی  از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه دو در استان خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی از ۱۷ تا ۲۲ دی‌ماه در اراک برگزار می‌شود….

    رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه دو در این استان خبر داد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛جلیل رضایی  از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه دو در استان خبر داد و اظهار داشت: این دوره آموزشی از ۱۷ تا ۲۲ دی‌ماه در اراک برگزار می‌شود.
    وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی زیرنظر مدرس فدراسیون آخرین فنون مربیگری را فرا گرفته و در پایان گواهینامه مربیگری درجه دو دریافت خواهند کرد.
    رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی در ادامه از برگزاری مسابقات جام شهدای برق باختر در بهمن‌ماه خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسابقات به مناسبت دهه مبارک فجر و با شرکت تیم‌های ادارات، سازمان‌ها، دسته‌جات آزاد، پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار خواهد شد.
    رضایی با اشاره به ساماندهی حدود ۸۰۰ نفر در این رشته ورزشی گفت: از این تعداد ۶۰۰ نفر در بخش آقایان و ۲۰۰ نفر در بخش بانوان هستند.
    وی از راه‌اندازی رشته تنیس‌روی میز در شهرستان کمیجان خبر داد و بیان داشت: در سال جاری هیئت تنیس روی میز در کمیجان آغاز به کارکرده است که هم اکنون بیش از ۹۰ نفر در این رشته ساماندهی شده‌اند.
    رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی گفت: هم اکنون رشته تنیس روی میز در تمامی شهرستان‌های استان راه‌اندازی شده است.
    رضایی افزود: شهرستان شازند به دلیل نداشتن رئیس هیئت عملکرد نسبتا خوبی ندارد که به دنبال تعیین رئیس هیئت در این شهرستان هستیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری دوره آموزش مربیگری تنیس روی‌میز در اراک"
    تازه ترین اخبار