امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۸:۰۵  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12738
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو تیم ملی تنیس روی میز گفت: بازیکن های اعزامی به مسابقات تنیس روی میز اسلونی ، چهار نفر اول تورنمنت تنیس روی میز حام فجر و دو نفری که در کشور دارای رنکینگ هستند ، خواهند بود. افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پانا در مورد تنیس روی میز مسابقات اسلونی گفت: تور…

    عضو تیم ملی تنیس روی میز گفت: بازیکن های اعزامی به مسابقات تنیس روی میز اسلونی ، چهار نفر اول تورنمنت تنیس روی میز حام فجر و دو نفری که در کشور دارای رنکینگ هستند ، خواهند بود.
    افشین نوروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری پانا در مورد تنیس روی میز مسابقات اسلونی گفت: تور جهانی اسلونی پنجم و ششم بهمن ماه در شهر ولنج اسلوونی برگزار می شود .
    وی ادامه داد: این مسابقات دارای رنکینگ است و چون قبل از مسابقات جهانی برگزار می شود می توان سطح آمادگی بچه ها را سنجید. می توان گفت یک مسابقه تدارکاتی برای ما محسوب می شود.
    نوروزی افزود : این مسابقات چون بازیکن های اروپایی خوبی در آن شرکت می کنند برای سطح آمادگی ما بسیار مفید است.
    وی در خصوص چگونگی انتخاب بازیکن ها برای شرکت در مسابقات اسلوونی خاطرنشان کرد: چهار نفر اول مسابقات تنیس روی میز جام فجر و دو نفری که رنکینگ بالایی دارند به این بازیها اعزام می شوند.
    وی در مورد انتخاب نشدن پوریا عمرانی اظهار کرد: اطلاع دقیقی ندارم ولی احتمالا عمرانی با طاهرخانی جا به جا شده اند.
    بازیکن تیم ملی تنیس روی میز گفت: در مورد مصاحبه عمیدی دبیر فدراسیون تنیس روی میز و اعتراض بازیکنان تیم ملی به وی بی اطلاع هستم . نامه بازیکنان را هم من امضا نکرده ام.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوروزی:جوابیه بازیکنان تیم ملی به مصاحبه عمیدی را امضا نکرده ام"
    1. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام به دوست دوست داشتی و بازیکن ارزنده پینگ پنگ کشور
      خوشحالیم که همیشه مزد زحماتت رو روی میز پینگ پنگ می‌گیری نه روی کاغذ روزنامه فروشیها و شایستگیهات رو با برد نشون میدی نه با بوق.
      بزرگی و قوی و سربه زیر.تمام.


    تازه ترین اخبار