امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۹:۲۵  آخرین بروزرسانی : دی ۱۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12745
    ارسال خبر چاپ خبر
  • خبرگزاری فارس: دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: همان‌طور که پیش از این نیز در تاریخ المپیک ایران اتفاق افتاده است، منعی برای انتخاب پرچمدار غیر ورزشکار وجود ندارد. بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره پرچمداری ایران در المپیک لندن گفت: فعلا باید تعداد نفرات و تیم‌های اعزامی به…

    خبرگزاری فارس: دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: همان‌طور که پیش از این نیز در تاریخ المپیک ایران اتفاق افتاده است، منعی برای انتخاب پرچمدار غیر ورزشکار وجود ندارد.
    خبرگزاری فارس: افشارزاده: منعی برای انتخاب پرچمدار غیرورزشکار وجود ندارد
    بهرام افشارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره پرچمداری ایران در المپیک لندن گفت: فعلا باید تعداد نفرات و تیم‌های اعزامی به مسابقات مشخص شوند. از بین ورزشکاران فردی که از نظر مقام از همه بالاتر است را انتخاب خواهیم کرد.
    وی ادامه داد: وزنه‌برداری و کشتی جزو تیم‌هایی هستند که در گروه دوم رقابت‌ها اعزام می‌شوند و ما نمی‌توانیم این ریسک را داشته باشیم که از بین آنها پرچمدار را انتخاب کنیم.
    دبیر کل کمیته ملی المپیک درباره احتمال پرچمداری ایران توسط هادی ساعی، اظهار داشت: درباره ساعی هم صحبت شد اما نتیجه‌گیری نکردیم. بحث این بود که آیا سابقه پرچمداری ایران در گذشته غیر ورزشکار اعزامی بوده یا خیر.
    افشارزاده گفت: در تحقیقاتی که داشتیم متوجه شدیم نصرت‌الله شاهمیر به عنوان رئیس فدراسیون شنا و مصطفی بهارمست سابقه پرچمداری را در المپیک ایران دارند.
    وی با بیان اینکه منعی برای انتخاب پرچمدار غیر ورزشکار وجود ندارد تصریح کرد: فردی را انتخاب می‌کنیم که از نظر قهرمانی و وضعیت جسمانی نسبت به سایرین چه در آسیا، جهان و یا المپیک بهتر باشد
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "افشارزاده: منعی برای انتخاب پرچمدار غیرورزشکار وجود ندارد"
    تازه ترین اخبار