امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۲:۳۸  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12783
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دو بازیکن مجارستانی به مدت یک هفته به عنوان یار کمکی در تمرینات آماده‌سازی تیم‌ملی پینگ‌پنگ دختران کشورمان حضور خواهند یافت تا این ملی‌پوشان با آمادگی بهتری راهی مسابقات کسب سهمیه المپیک شوند. این دو بازیکن دارای رنکینگ‌های ۲۳۶ و ۲۵۷ هستند. سیما لیموچی سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در این‌باره گفت: «با حضور…

    دو بازیکن مجارستانی به مدت یک هفته به عنوان یار کمکی در تمرینات آماده‌سازی تیم‌ملی پینگ‌پنگ دختران کشورمان حضور خواهند یافت تا این ملی‌پوشان با آمادگی بهتری راهی مسابقات کسب سهمیه المپیک شوند. این دو بازیکن دارای رنکینگ‌های ۲۳۶ و ۲۵۷ هستند.
    سیما لیموچی سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان در این‌باره گفت: «با حضور بازیکنان مجارستانی در اردوی ایران، نگرانی‌ام برطرف شد. تمرینات بانوان ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان که جهت حضور در رقابت‌های انتخابی سهمیه المپیک ۲۰۱۲ لندن در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برند از دیروز با حضور دو ملی‌پوش مجارستانی از سر گرفته شد.
    این دو بازیکن کنترل توپ بسیار خوبی دارند و در تاپ اسپین‌های پرپیچ و کنترل روی تعداد زیاد تاپ اسپین‌ها همان‌طور که از اروپایی‌ها در تنیس روی میز انتظار می‌رود مهارت فوق‌العاده‌ای دارند.» او ادامه می‌دهد: «یکی از مشکلات اساسی بازیکنان ما در دریافت سرویس‌ها بود که هر دو آنها دارای سرویس‌های بسیار قوی نیز هستند.
    خوشبختانه آنها فوق‌العاده همراه تیم و دو یار تمرینی واقعی برای بچه‌ها هستند به نحوی که دیروز تمرینات پر فشاری را همراه با تمامی اعضای تیم پشت سر گذاشتند. پیش از این بازیکنان کره شمالی به عنوان حریف تمرینی در اردوی تیم بانوان ایران حضور داشتند، اما به دلیل عدم آشنایی آنها با زبان انگلیسی، مربیان وقت مشکلات زیادی برای توجیه آنها در تمرینات داشتند.
    مطمئنم با توجه به رنکینگ خوب این بازیکنان اروپایی تمرینات مثمرثمری خواهیم داشت که منجر به حضور پر رنگ‌تر نمایندگان کشورمان در رقابت‌های انتخابی سهمیه المپیک خواهد شد.»

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیموچی:حضور دوبازیکن مجاری دراردوی تیم ملی مفید بوده است"
    تازه ترین اخبار