امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۲:۰۹  آخرین بروزرسانی : دی ۱۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12789
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران گفت: هفته آینده لیگ پینگ‌پنگ بانوان مازندران استارت می‌خورد. عباسعلی زعفریبیان داشت: نخستین دوره لیگ پینگ پنگ بانوان مازندران در رده سنی نوجوانان و جوانان که با حضور هشت تیم پیگیری می‌شود، تیم‌های حاضر به صورت دوره‌ای در دو گروه با هم رقابت می‌کنند. وی خاطرنشان کرد: در این دوره…

    رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران گفت: هفته آینده لیگ پینگ‌پنگ بانوان مازندران استارت می‌خورد.
    عباسعلی زعفریبیان داشت: نخستین دوره لیگ پینگ پنگ بانوان مازندران در رده سنی نوجوانان و جوانان که با حضور هشت تیم پیگیری می‌شود، تیم‌های حاضر به صورت دوره‌ای در دو گروه با هم رقابت می‌کنند.
    وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات، ساری و قائمشهر با داشتن دو نماینده بیشترین سهمیه را در لیگ بانوان استان دارند.
    رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران در ادامه گفت: در گروه اول تیم‌های ساری (الف)، بابل، قائمشهر(ب) و فریدونکنار و در گروه دوم نیز تیم‌های ساری (ب)، آمل، قائمشهر(الف) و بهشهر حضور دارند.
    زعفری هدف از برگزاری لیگ استان را رشد و شکوفایی ورزش پینگ پنگ و همچنین شناسایی استعدادها و نخبگان در این رشته ورزشی در بین بانوان است.
    این مسئول در ادامه گفت: برای اینکه شاهد رشد و توسعه رشته پینگ پنگ در استان باشیم، لازم است که به رشته‌های ورزشی در سنین پایه توجه شود و ورزشکاران از همان دوران نونهالی و نوجوانی با رشته‌های مورد علاقه خود آشنا شوند.
    رئیس هیئت پینگ پنگ مازندران تصریح کرد: هفته آینده لیگ پینگ پنگ بانوان مازندران استارت می‌خورد که میزبان نخستین هفته با برگزاری جلسه با حضور تیم‌ها مشخص می‌شود.
    وی در پایان هیئت پینگ پنگ مازندران را از برترین‌های هیئت‌ها در کشور نام برد و خاطرنشان کرد: ورزشکاران بانوان مازندرانی هم همچون آقایان توانستند در مسابقات مختلف کشوری مقام‌های خوبی کسب کنند و ملی‌پوشان زیادی را به کشور معرفی کنند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زعفری:آغاز لیگ پینگ‌پنگ بانوان مازندران به‌زودی"
    تازه ترین اخبار