امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۷:۳۰  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1280
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تهران و گلستان میزبان پینگ پنگ بازان جهان در تورنمنت بین المللی جام فجر خواهند بود. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ رقابت های بین المللی جام فجر به میزبانی استان های تهران، گلستان و قزوین با دعوت تمامی کشورهای جهان مهر ماه و آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد. گودرزی مسئول…

    تهران و گلستان میزبان پینگ پنگ بازان جهان در تورنمنت بین المللی جام فجر خواهند بود.
    به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ رقابت های بین المللی جام فجر به میزبانی استان های تهران، گلستان و قزوین با دعوت تمامی کشورهای جهان مهر ماه و آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
    گودرزی مسئول روابط بین الملل فدراسیون در این خصوص به سایت فدراسیون تنیس روی میز گفت: در سال های اخیر این نخستین باری است که تنیس روی میز ایران میزبان سه تورنمنت بین المللی است که دو تورنمنت آن دارای رنکینگ جهانی می باشد.
    وی تصریح کرد: این رویداد ها از اهمیت بالایی برخوردار است و از تمامی کشورهای جهان برای حضور در این رقابت ها دعوت بعمل خواهد آمد و به طور حتم رنکینگ جهانی این مسابقات در اعلام آمادگی کشورهای مختلف تاثیر بسزایی خواهد داشت.
    گودرزی در ادامه افزود: به جهت اینکه دردیماه سال جاری وارد سال ۲۰۱۲ میلادی خواهیم شد و قصد داشتیم که این رقابت ها در سال ۲۰۱۱ برگزار شود پس از رایزنی با مسئولین فدراسیون جهانی و بررسی تقویم جهانی (ITTF) مقرر گردید تورنمنت بین المللی بانوان در تاریخ ۲۳ الی ۲۶ مهر ماه در گلستان، تورنمنت بین المللی مردان ۲۷ الی ۳۰ آذر ماه در تهران و همچنین رقابت های بین المللی نوجوانان و جوانان به میزبانی قزوین ۱۳ الی ۱۶ مهر ماه برگزار شود .
    مسئول روابط بین الملل فدراسیون تاکید کرد: مسئولین فدراسیون تنیس روی میز صرفاً به جهت ایجاد انگیزه و ارتقا سطح تنیس روی میز ایران اقدام به برگزاری این رویداد بین المللی نموده اند.
    وی در پایان یاد آور شد: به طور حتم با برگزاری رقابت ها و تورنمنت های بین المللی، پنجره ای نو رو به تنیس روی میز ایران باز خواهد کردکه ثمره و نتیجه اش برای پینگ پنگ بازان کشورمان خواهد بود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برای اولین بار درکشور:تهران و گلستان میزبان مسابقات بین المللی"
    تازه ترین اخبار