امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۹:۰۳  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۶ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12846
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان گفت: اگر بازیکنان خود را باور داشته باشند، توانایی کسب سهمیه المپیک را داریم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سیما لیموچی  در خصوص روند آمادگی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: این تیم از مدت‌ها پیش تمرینات تدارکاتی خود را آغاز کرده،…

    سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان گفت: اگر بازیکنان خود را باور داشته باشند، توانایی کسب سهمیه المپیک را داریم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سیما لیموچی  در خصوص روند آمادگی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک اظهار داشت: این تیم از مدت‌ها پیش تمرینات تدارکاتی خود را آغاز کرده، ۲ هفته در کشور مجارستان در کمپ تمرینی و مسابقات تدارکاتی شرکت کرد که کشورهایی مثل اسلواکی، صربستان و مجارستان نیز در این تورنمنت حاضر بودند.

     

    وی ادامه داد: پیش از آن هم ۱۰ روز در اردو بودیم و در حال حاضر نیز ۲ بازیکن مجار به عنوان یار تمرینی به اردوی ما دعوت شده‌اند.

     

    سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران در این باره خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بازیکنان به دست‌های قوی‌تر، متفاوت و شیوه‌های متفاوت و بازی با انواع مختلف راکت نیاز دارند و همچنین با در نظر گرفتن این مسئله که حریفان قزاقستانی و قرقیزستانی ما نوع بازی نزدیکی با بازیکنان مجار دارند، چنین تقاضایی را در فدراسیون مطرح کردیم و با وجود زمان بسیار کمی که در اختیار داشتیم، با همکاری و تلاش فدراسیون در حال حاضر می‌توانیم با این دو بازیکن تمرین کنیم.

     

    لیموچی در خصوص نحوه تمرینات گفت: در حال حاضر کارهای مربوط به فصل مسابقه را انجام می‌دهیم و ۷۰ تا ۸۰ درصد تأکید ما بر روی تاکتیک‌های مسابقات، سرویس و دریافت است. شرایط نزدیک به مسابقه را فراهم می‌کنیم و امیدواریم که نتیجه مورد نظر را در مسابقات انتخابی المپیک کسب کنیم.

     

    وی در خصوص شناخت نقاط ضعف و کار بر روی آنها گفت: بر اساس نوع عملکردی که بازیکنان در مسابقات گلستان و تورنمنت مجارستان داشتند، با بازیبنی فیلم بازی و توجه به نقاط ضعف و امتیازاتی که از دست می‌دادند، تمام این مسائل را آنالیز و انواع برنامه‌های تمرینی را برای پوشش نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اجرا کردیم.

     

    لیموچی کسب سهمیه المپیک توسط بانوان ایرانی را دور از دسترس ندانست و افزود: پیش‌بینی کردن در ورزش کار بسیار سختی است و منطقی نیست، اما اگر بازیکنان خود را باور داشته باشند،‌ توانایی‌ کسب سهمیه را داریم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیموچی: توانایی کسب تک سهمیه المپیکی پینگ‌پنگ بانوان آسیای میانه را داریم"
    تازه ترین اخبار