امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۳۶:۰۴  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۶ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12848
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران گفت: حضور دو یار تمرینی از کشور مجارستان در اردوی تدارکاتی مسابقات انتخابی المپیک لندن در ارتقای عملکرد ما بسیار مفید بوده است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محجوبه عمرانی، در خصوص حضور بازیکنان مجارستانی در اردوی آماده سازی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان به منظور شرکت در مسابقات…

    عضو تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران گفت: حضور دو یار تمرینی از کشور مجارستان در اردوی تدارکاتی مسابقات انتخابی المپیک لندن در ارتقای عملکرد ما بسیار مفید بوده است.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محجوبه عمرانی، در خصوص حضور بازیکنان مجارستانی در اردوی آماده سازی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان به منظور شرکت در مسابقات انتخابی المپیک گفت: برای پیشرفت نیازمند رقابت با بازیکنان سطح بالاتر از خود بودیم تا برای پیروزی مقابل آنها تحت فشار قرار بگیریم چون این تحت فشار بودن باعث رشد ما خواهد شد.

     

    وی دعوت دو بازیکن مجار را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: پیش از این با هم تیمی‌هایمان بازی می‌کردیم و از آنجا که سطح بازی‌های اعضای تیم‌ملی به هم نزدیک است، فشار چندانی را برای ارتقای عملکرد خود متحمل نمی‌شدیم.

     

    پینگ‌پنگ‌باز رنک ۶۸۷ بانوان جهان افزود: رقابت با بازیکنی که قوی‌تر باشد و تکنیک و تاکتیک ناآشنایی داشته باشد، در طول تمرینات باعث پیشرفت ما می‌شود، به همین دلیل حضور این دو بازیکن مجارستانی برای ما بسیار مفید است.

     

    عمرانی با بیان اینکه بازیکنان آسیای میانه با سیستم اروپایی بازی می‌کنند، گفت: سیستم بازی بازیکنان مجار تقریباً مشابه حریفان ما در رقابت‌های انتخابی المپیک است، اما مهم‌تر از آن این است که مقابل بازیکنان قوی‌تر از خود تمرین می‌کنیم؛ تمرکز ما روی سیستم خود و سریع پیدا کردن تاکتیک حریف اهمیت دارد.

     

    عضو تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران در خصوص نحوه تمرینات خاطرنشان کرد: نقاط ضعف بازیکنان توسط لیموچی، سرمربی تیم به ما گوشزد می‌شود و با راهنمایی‌های وی و پیشنهادات عمیدی، دبیر فدراسیون، این نقاط را برطرف می‌کنیم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عمرانی: حضور پینگ‌پنگ‌بازان مجارستانی در ارتقای عملکردمان بسیار مفید است"
    تازه ترین اخبار