امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۵:۲۴  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۶ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12851
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو کمیته فنی تنیس روی میز گفت: فعلا شورای برون مرزی با اعزام ملی پوشان به مسابقات اسلوونی موافقت نکرده اما زارع پور در تلاش است موافقت آنها را بگیرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مهرداد بابادی وند  در مورد مسابقات اسلوونی تصریح کرد: این مسابقات یک تورنومت حرفه ای است که چون جوایز…

    عضو کمیته فنی تنیس روی میز گفت: فعلا شورای برون مرزی با اعزام ملی پوشان به مسابقات اسلوونی موافقت نکرده اما زارع پور در تلاش است موافقت آنها را بگیرد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛مهرداد بابادی وند  در مورد مسابقات اسلوونی تصریح کرد: این مسابقات یک تورنومت حرفه ای است که چون جوایز نقدی ۸۵ هزار دلاری دارد و در رنکینگ جهانی ثبت می شود دارای اهمیتی بالایی است.
    وی ادامه داد: این مسابقات در یک کشور اروپایی برگزار می شود. ۹۰ درصد کشورهای اروپایی که بازیکنانش دارای رنکینگ های بالایی هستند در آن شرکت می کنند اما شنیده ام که تیموبل از آلمان و سامسونف از بلاروس که جزو ۱۰ نفر اول جهان تنیس روی میز هستند به دلیل مصدومیت انصراف داده اند.
    وی در مورد نبود اسم پوریا عمرانی در بین بازیکن های اعزامی اظهار داشت:کسانی که در سایت ها در این مورد صحبت کرده اند اطلاع دقیقی نداشته اند چون ما دیر در این مسابقات شرکت کرده بودیم و اولویت اول با کشورهایی بود که زودتر ثبت نام کردند. از شش اسمی که ما داده بودیم فقط چهار نفر را قبول کردند و دو نفر رفتند در لیست انتظار باید بگوییم این مسابقات در دو گروه امید و بزرگسال برگزار می شود. پوریا عمرانی در بازی های تیم امید ثبت نام شده بود فقط در بازی های بزرگسالان در لیست انتظار بود که الان مشکل حل شده و در دو گروه شرکت می کند.
    بابادی وند در مورد عدم موافقت شورای برون مرزی نسبت به اعزام تیم به مسابقات اسلوونی گفت : فعلا وزارت ورزش با اعزام ملی پوشان به مسابقات برون مرزی موافقت نکرده اما زارع پور رییس فدراسیون در مکاتباتی که با وزارت ورزش داشته اعلام کرده این مسابقه به دلیل نزدیک بودن ما به مسابقات قهرمانی اسیا که ۴ اسفند در ماکائو برگزار می شود بسیار اهمیت دارد. در جلسه اول مخالفت شده اما قرار است پیگیری های لازم انجام شود تا موافقت را به دست بیاورند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بابادی وند:زارع پور در حال جلب نظر شورای برون مرزی است / پوریا عمرانی هم به اسلوونی می رود"
    تازه ترین اخبار