امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۳:۴۳  آخرین بروزرسانی : دی ۱۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۶ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12861
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فرهنگ آشتی آنلاین-گروه ورزش انتظارش را داشتیم. اینکه بعد از اولین دوره بین المللی مسابقات فجرکاپ و مصاف با پینگ پنگ بازان خارجی و رنکینگ دار به ویژه مجارها و پیروزی غیرمنتظره ستاره های ایران، صعود خیره کنده ای را در رنکینگ شاهد باشیم. آنچه ثابت می کند برخلاف همه انتقادات اولین دوره بین المللی…

    فرهنگ آشتی آنلاین-گروه ورزش
    انتظارش را داشتیم. اینکه بعد از اولین دوره بین المللی مسابقات فجرکاپ و مصاف با پینگ پنگ بازان خارجی و رنکینگ دار به ویژه مجارها و پیروزی غیرمنتظره ستاره های ایران، صعود خیره کنده ای را در رنکینگ شاهد باشیم. آنچه ثابت می کند برخلاف همه انتقادات اولین دوره بین المللی فجرکاپ با موفقیت برگزار و آسانسور پینگ پنگ بازان ایرانی شد. براساس اعلام رنکینگ جهانی تنیس روی میز در نخستین ماه سال میلادی، پینگ پنگ بازان ایرانی صعود چشمگیر و خارق العاده ای داشتند.
    در رنکینگ بزرگسالان نوشاد عالمیان با ۲۰ پله صعود از جایگاه ۱۳۲ جهان به جایگاه ۱۱۲ بزرگسالان دنیا صعود کرد تا کماکان پیشتاز تنیسورهای ایران باشد. با این وجود عالمیان در رده امیدها یک صعود خیره کننده ای داشت و به رده ۱۵ جدول صعود کرد. رتبه ای که تاکنون در
    برخلاف همه انتقادات اولین دوره بین المللی فجرکاپ با موفقیت برگزار و آسانسور پینگ پنگ بازان ایرانی شد
    تاریخ تنیس روی میز ایران سابقه نداشته و یک افتخار بزرگ و رشک برانگیز برای پینگ پنگ ایران محسوب می شود.
    محمدرضا اخلاق پسند که در رنکینگ ماه قبل میلادی یک ستاره نیز دریافت کرده بود، با ۲۶ پله صعود در جایگاه ۲۴۱ جهان قرار گرفت. افشین نوروزی دیگر نیز که در رنکینگ ماه قبل میلادی ستاره دریافت کرده بود با ۲۴ پله صعود در جایگاه ۲۶۴ دنیا قرار گرفت. مهران احدی که به علت عدم حضور طولانی مدت در میادین بین المللی از رنکینگ جهانی حذف شده بود، با ۱۷ پله صعود نسبت به آخرین رنکینگ خود به رنکینگ بازگشت و در جایگاه ۳۳۳ قرار گرفت. همچنین میدیا لطف اله نسبی نیز در جایگاه ۳۷۶ دنیا قرار گرفت.
    گفتنی است هر پینگ پنگ باز در رنکینگ جهانی در صورت عدم شرکت به مدت ۶ ماه در پروتور و یا رقابت های بین المللی یک ستاره در این رنکینگ دریافت می کند و در صورت دریافت سه ستاره پی در پی از رنکینگ پینگ پنگ بازان جهان حذف خواهد شد.
    در رنکینگ بانوان نیز پیشرفت را شاهد بودیم. ندا شهسواری بدون تغییر در رنکینگ ۶۰۹ باقی ماند. محجوبه عمرانی نیز با دو پله صعود در جایگاه ۶۸۷ قرار گرفت. پریسا صمدی نیز با هفت پله صعود در جایگاه ۷۲۶ ایستاد. مریم صامت هم با ۶ پله صعود در جایگاه ۷۵۷ جای گرفت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فرهنگ آشتی آنلاین:فجرکاپ آسانسور پینگ پنگ بازان"
    تازه ترین اخبار