امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۵۷:۰۷  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12927
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ۹۰: رقابت‌های تنیس روی‌میز انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن در حالی از روز دوشنبه در تهران آغاز می‌شود که ندا شهسواری، مریم صامت، سحر رهنما و محجوبه عمرانی از سه ماه گذشته اردوهای آماده‌سازی خود را زیر نظر مربیان آغاز کرده و مسابقه تدارکاتی خوبی را در مجارستان پشت سرگذاشتند. اردوی پایانی تیم‌ملی نیز قرار بود…

    ۹۰: رقابت‌های تنیس روی‌میز انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن در حالی از روز دوشنبه در تهران آغاز می‌شود که ندا شهسواری، مریم صامت، سحر رهنما و محجوبه عمرانی از سه ماه گذشته اردوهای آماده‌سازی خود را زیر نظر مربیان آغاز کرده و مسابقه تدارکاتی خوبی را در مجارستان پشت سرگذاشتند. اردوی پایانی تیم‌ملی نیز قرار بود از هشتم دی‌ماه در کیش برگزار شود که با تغییر میزبانی به تهران این اردوها به پایتخت منتقل شد.

     

    از طرف لیگ مربیگری تیم‌ملی در این مرحله به سیما لیموچی سپرده شد. سرمربی تیم‌ملی معتقد است: اردوهای تیم‌ملی از سه ماه گذشته آغاز شده و بچه‌ها در شرایط تمرینی خوبی به سر می‌برند. مربیگری تیم قبل از اعزام بانوان به مجارستان در دست من بود و در مراحل آخر اردوها نیز هدایت تیم را به من محول کرده‌اند. وی عقیده دارد: مدیریت و سرمربیگری تیم نباید تغییر کند چون برنامه‌ریزی و استراتژی هدایت تیم به هم می‌خورد.

     

    لیموچی در ادامه به حضور دو بازیکن مجارستانی اشاره می‌کند که از بازیکنان قدرتمند و توانمند مجارستان هستند و حضورشان باعث رشد پینگ‌پنگ‌بازان ایران می‌شود. وی شرایط تمرینی و بازی‌های ملی‌پوشان با بازیکنان مجارستان را تشریح کرد که ندا شهسواری، محجوبه عمرانی، مریم صامت و سحر رهنما برابر رتیا، بازیکن خوب مجارستانی با اختلاف کم شکست خوردند.

     

    سرمربی تیم‌ملی تنیس روی میز بانوان معتقد است: ادامه روند تمرینی و مسابقات بازیکنان باعث کاهش اختلاف امتیازاتشان در باخت‌ها، آشنایی با روش بازی و پیروزی برابر آنها می‌شود. وی می‌گوید: این بازی‌های تدارکاتی باید از مدت‌ها قبل اتفاق می‌افتاد تا ملی‌پوشان در سرویس و دریافت‌ها قوی عمل کنند و در عین حال خوش‌بین است که یکی از راکت‌به‌دستان به سهمیه بازی‌های المپیک دست پیدا کند. تغییر اردوی تیم‌ملی از کیش به تهران از دیگر مواد مورد بحث وی است که اظهار می‌کند: هزینه سفر به کیش برای فدراسیون بسیار بالا است. هزینه اعزام داوران برای فدراسیون ایران که میزبانی مسابقات بزرگی را برعهده دارد، ۲۰ میلیون تومان است که به نظر من باید این هزینه را صرف میزبانی کرده و تماشاچی زیادی را جذب کنند. فدراسیون به این ۲۰ میلیون تومان احتیاج دارد. از طرفی برگزاری مسابقات در تهران برای ملی‌پوشان ما اهمیت حیاتی داشت، چراکه بچه‌ها در همین سالن‌ تمرین می‌کنند و به بازی‌هایشان مسلط هستند.

     

    حضور تیم تنیس روی میز بانوان در بازی دوستانه با تیم‌ملی و تیم‌های باشگاهی مجارستان در شهر بوداپست بازتاب وسیعی داشت.

     

    اعضای تیم‌ملی ایران در روز اول با شهردار بوداپست دیدار کردند و یکی از روزنامه‌های رسمی مجارستان نیز گزارش کاملی از بازی پینگ‌پنگ‌بازان تهیه کردند. فدراسیون ایران نیز به دنبال همکاری دوطرفه از دو بازیکن قدرتمند مجارستانی دعوت کرد تا در آستانه رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن ملی‌پوشان ایران را آماده کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "روزنامه ورزشی نود:لیموچی: شاگردانم یک سهمیه المپیک می‌گیرند"
    تازه ترین اخبار