امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۵۵:۴۱  آخرین بروزرسانی : دی ۱۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12932
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ پنگ باز استان خراسان جنوبی در مسابقات انفرادی دانشگاه ویرجینیاتک ایالت ویرجینیا آمریکا توانست مقام قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کند . به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان به نقل از رییس هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی بهزاد حمیدی مربی و بازیکن استان خراسان…

    پینگ پنگ باز استان خراسان جنوبی در مسابقات انفرادی دانشگاه ویرجینیاتک ایالت ویرجینیا آمریکا توانست مقام قهرمانی و نایب قهرمانی را از آن خود کند .
    به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان به نقل از رییس هیات پینگ پنگ خراسان جنوبی بهزاد حمیدی مربی و بازیکن استان خراسان جنوبی توانست علاوه بر مربیگری تیم دانشگاه ویرجینیاتک در مسابقات انفرادی که با حضور ۳۲ بازیکن برگزار شد ، مقام نایب قهرمانی و در دومین مسابقات انفرادی که با حضور ۶۴ بازیکن به صورت دو حذفی برگزار گردید مقام قهرمانی را از آن خود کند .
    لازم به ذکر است مسابقات تیمی در آینده نزدیک با حضور ۱۲ دانشگاه ایالت ویرجینیا برگزار خواهد شد که تیم اول این مسابقات ، به مسابقات قهرمانی دانشجویان دانشگاههای آمریکا که در ایالت تکزاس شهر دالاس برگزار می شود اعزام خواهد شد . شایان ذکر است نفرات برتر مسابقات دانشگاه های آمریکا به مسابقات دانشجویی دانشگاه های جهان اعزام خواهند شد .
    یاد آور می شود بهزاد حمیدی همکنون برای طی دوره دکترا در گرایش مهندسی عمران ( ساخت ) در دانشگاه ویرجینیا تک ایالت ویرجینیای آمریکا به عنوان استاد یار و دانشجو در حال تحصیل است . وی در کارنامه ورزشی خود عنوان مربی و داور درجه یک کشور را دارد
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کسب مقام قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات انفرادی پینگ پنگ دانشگاه ویرجینیاتک آمریکا توسط پینگ پنگ باز خراسان جنوبی‎"
    1. fariba -ghavamzadeh گفت:

      salam jay tabrik darad be modir va pedar geran mayeh janab aghaye hamidi va madar fadakar ghahreman ke batalash shabaneh roozi tt ostan va keshvar va khanevadeh ra
      ertegha dadehand
      سلام.جای تبریک دارد به مدیر وپدرگرانمایه جناب آقای حمیدی و مادر فداکارقهرمان که باتلاش شبانه روزی تنیس روی میز استان و کشور را ارتقاء دادند.

    2. حمید صادقی گفت:

      سلام خیلی برام جالب بود تبریک می گم چون بنده هم در رشته ی مهندسی عمران تحصیل می کنم و این نشون می ده که یک نفر می تونه همین طور که درس رو در سطوح عالیه ادامه می ده همزمان در مربیگری، داوری و بازیکنی رشته ی ورزشی مورد علاقش فعالیت کنه و موفق باشه.
      برای این دوستمون هم آرزوی موفقیت می کنم.


    تازه ترین اخبار