امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۱:۳۵  آخرین بروزرسانی : دی ۱۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12939
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مربی تیم تنیس روی میز پالایش و پخش آبادان پس از کسب مقام دومی در المپیاد ورزشی شرکت های پالایش و پخش کشور گفت: تیم های خیلی خوبی که در این مسابقات حضور داشتند سطح مسابقات را افزایش داده بود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’حسین ایزدی’ افزود: مسابقات تنیس روی میز المپیاد…

    مربی تیم تنیس روی میز پالایش و پخش آبادان پس از کسب مقام دومی در المپیاد ورزشی شرکت های پالایش و پخش کشور گفت: تیم های خیلی خوبی که در این مسابقات حضور داشتند سطح مسابقات را افزایش داده بود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’حسین ایزدی’ افزود: مسابقات تنیس روی میز المپیاد شرکت های پالایش و پخش کشور دارای سطح بالایی بود و تیم ما در این دوره نمایش مناسبی داشت.

     

    وی اظهار کرد: همه تیم ها با تمام توان به مسابقات آمده بودند و این مساله در بالا رفتن سطح مسابقات کمک کرد.

     

    مربی تنیس روی میز پالایش و پخش آبادان گفت: تیم ما بیشتر از حد انتظار ظاهر شد و کسب مقام دومی دست کمی از مقام قهرمانی نداشت.

     

    ایزدی ادامه داد: تیم های شیراز و خطوط لوله از تیم های مدعی این دوره بودند و حریفان اصلی ما در راه قهرمانی بودند.

     

    وی گفت: بچه های تیم آبادان در این دوره از مسابقات نمایش چشمگیری داشتند و بجز دیدار فینال در مابقی بازی های خود با اقتدار حریفان خود را شکست دادند.

     

    ایزدی افزود: ما تمام تلاش خود را برای قهرمانی انجام دادیم اما قسمت نبود این عنوان ارزشمند را به دست آوریم.

     

    مسابقات المپیاد ورزشی شرکت های پالایش و پخش کشور روز جمعه در شیراز پایان یافت که تیم تنیس روی میز آبادان در این مسابقات مقام دومی را به دست آورد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مربی پالایشگاه آبادان:سطح مسابقات تنیس روی میز پالایشی کشور بالا بود"
    1. بخشنده گفت:

      با سلام
      بنده کسب مقام ارزشمند نایب قهرمانی شرکت پالایش و پخش های سراسر کشور را حضور کلیه ورزشکاران ، مربیان و سرپرست زحمتکش آن تبریک می گوئیم . خدا قوت . هیأت تنیس روی میز استان خوزستان


    تازه ترین اخبار