امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۵۳:۲۲  آخرین بروزرسانی : دی ۱۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12948
    ارسال خبر چاپ خبر
  • گویا مسئولان فدراسیون تنیس روی میز کشور قصد دارند جنجال و سرو صداها در عرصه این رشته هرگز خاموش نشود و هر روز بر شعله ور شدن آتش زیر خاکستری که هر دم احتمال انفجار آن می رود درحرکت هستند!!! متاسفانه این روزها شاهد اتفاقات و خبرهای خوبی از فدراسیون تنیس روی میز کشور نیستیم…

    گویا مسئولان فدراسیون تنیس روی میز کشور قصد دارند جنجال و سرو صداها در عرصه این رشته هرگز خاموش نشود و هر روز بر شعله ور شدن آتش زیر خاکستری که هر دم احتمال انفجار آن می رود درحرکت هستند!!!
    متاسفانه این روزها شاهد اتفاقات و خبرهای خوبی از فدراسیون تنیس روی میز کشور نیستیم وهرروز خبرهای بدتر از بدی دریافت میکنیم که مطمئنا قابل پیگیری و تنش زا هستند.
    خبردار شدیم که از طریق فدراسیون تنیس روی میز؛ از برخی مربیان برحجسته کشور بصورت تلفنی (نه بصورت رسانه ای و بخشنامه ای) اطلاع داده شده است که در یک کلاس مربیگری به مدرسی یک دختر جوان آلمانی شرکت نمایند.
    در این تماسهای تلفنی تاکید شده است که این کلاسها در بهمن ماه برگزار خواهد شد و مبلغ ورودی این کلاسها ۵۵۰ هزارتومان می باشد.ضمنا شماره حساب فدراسیون را داده اند!!!
    در این ارتباط باید عنوان نماییم که گویا مسئولین فدراسیون فراموش کرده اند که تا دیروز بحث ناتوانی در ورود مربی خارجی برای بازیکنان مطرح بود وامروز در خفاو بدون انتشار خبری به این مهمی بصورت تلفنی نرخهای آنچنانی تعیین میکنند و …..
    مطمئنا هیچکس در این کلاس ها شرکت نخواهد کرد و البته پیش بینی ما از این ماجرا این است که چون مسئولین فدراسیون بخوبی از اوضاع مالی و مبلغ تعیین شده با خبر هستند ومطمئنا میدانند که این تست با موفقیت روبرو نخواهد شد ویا بقولی خواب بدون تعبیر دیگری از فدراسیون نشینهاست.
    مسئولین فدراسیون تنیس روی میز بدانند که واقعا با این روشها ی بی خبر از منطق ره به جایی نخواهند برد و متاسفانه ثبات و دوام خود را زیر سوال برده و تحت شعاع قرار میدهند.

    جناب رئیس با این کارها جو را خراب تر از آنچه هست نفرمایید .

    در انتظار اطلاع رسانی مسئولین فدراسیون در این ارتباط هستیم!!!

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تغاری بشکند ماستی بریزد!!!"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.فکر میکنم این کلاس سطح ۱ بین الملل باشد که مقرر است برگزار گردد اولین دوره این کلاسها حدود ۴ سال پیش به همت فدراسیون حانبازان و معلولین زیر نظر کمیته المپیک با پیگیریهای سرکار خانم لیموچی زیر نظر اساتید ittf برگزار شد که نام قبول شده گان آن که هر دو مدرک جانبازان و معلولین و غیر معلول را باگذ راندن کلاسها اخذ کردند در سایت منعکس شده است .این کلاسها مجانی و اهمیت ان بین المللی شدن مربیان ایرانی برای اولین بار میبود چون همه مربیان بین المللی قبلی نامشان در سایت وجود نداشت و اساتید کلاس حتی به این حقیر که ۲۰ سال قبل این مدرک را گرفته بودم اعلام کردند هیچ کس از مربیان ایرانی قبل از نظر ittf بین المللی نیستند.علیهذا فدراسیون و متاسفانه شخصی مخرب که در گوشه موشه های غرب اسیا از طریق پل فدراسیون میز کوچولویی بی ارزش را در تعامل بدست اورده بود مانع از ادامه برگزاری مجدد این کلاسها و این روند مثبت شدندو برای خانم لیموچی مشگل درست کرده که این مهم انجام نشود .هم اکنون هم به جای توسعه به فکر پول در اوردن از طریق مربیان این قشر زحمت کش که خالصانه و بدون هیچ انتظاری خالصانه خدمت می کنند هستند که باعث تاسف و انشائ الله خانم لیموچی در ان نقشی نداشته و قطعا همین طور است چون ایشان فردی نیست که مورد سوء استفاده قرار گیرد. االله و اعلم. با تشکر.

    2. برهان منطقی گفت:

      جای بسی تاسف واندوه است که دم از استعدادیابی می زنیم اما برای مربیانی که قراراست استعدادهای کشف شده را پرورش دهند هیچ حرکت مثبتی انجام نمی شود.یکی از زیرساختهای لازم وضروری در بحث استعدادیاب مربی است که اینگونه برایش سرمایه گذاری می کنیم.
      وامصیبتا.

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اصلاح میشود فکر میکنم ۳ یا ۴ دوره از این کلاسها در ایران به همت و پیگیریه مشارالیها در ایران تا کنون برگزار شده است . با تشکر.


    تازه ترین اخبار