امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۰:۵۳  آخرین بروزرسانی : دی ۱۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 12964
    ارسال خبر چاپ خبر
  • این روزها حرکات و سکناتی از غیرپینگ پنگیها در فدراسیون سر می زند که هر انسان علاقمندی را به فکر فرو می برد که مگر مسئولین فدراسیون عادت به آرامش و ثبات ندارند که این چنین حرکات کاملا نسنجیده و غیر پینگ پنگی از آنان سر می زند؟ خانواده اصیل تنیس روی میز بخوبی اطلاع…

    این روزها حرکات و سکناتی از غیرپینگ پنگیها در فدراسیون سر می زند که هر انسان علاقمندی را به فکر فرو می برد که مگر مسئولین فدراسیون عادت به آرامش و ثبات ندارند که این چنین حرکات کاملا نسنجیده و غیر پینگ پنگی از آنان سر می زند؟
    خانواده اصیل تنیس روی میز بخوبی اطلاع دارند که در عرصه تنیس روی میز فعلی هزاران کار انجام نشده و صدها راه نرفته وده ها مشکل حل نشده و… وجود دارد که کماکان مشکلات اصلی و زیر بنایی این رشته محسوب می شوند.
    اما برخی مسئولان فدراسیون و در راس آن جناب رئیس با پافشاری بر برخی مسائل حاشیه ساز و تنش زا و غیر اصلی و در یک کلام غیر پینگ پنگی اصرار بر آن دارند و متاسفانه تبعات وتیر وترکشهای این روند غیر اصولی به برخی بدنه پیگ پنگی و برجسته و این کاره حاضر در فدراسیون نیز اصابت میکند وتاکنون بارها و بارها اصابت کرده است.
    از کارشناسان و دلسوزان و پینگ پنگیهای منصف و حتی نیمه منصف سوال میکنم که شما را به خدا کجای حرفهای ما غیر منطقی و غیر اصولی و غیر کارشناسی است؟
    کجای گفته ها و نوشته های ما دلسوزانه و در نهایت به نفع تنیس روی میز کشور نیست؟نصایح و گفته ها؛نظریات کارشناسانه و راهبردی و در نهایت پیشنهادات و راه کارهای متوالی ما چه ضرر و زیانی به نفع تنیس روی میز کشور داشته است وآیا تاکنون که به برخی از آنها عمل نموده اید ضرر کرده اید؟
    مطمئنا کسانی در این ارتباط مورد ضرر و زیان قرار می گیرند که اصولا جزو این خانواده کاملا فنی و تخصصی نیستند والبته برخی کسانی که منافع نامشروع آنان به خطر خواهد افتاد.
    اگررئیس و وهیئت رئیسه و در نهایت کادر اجرایی فدراسیون راست میگویند به نکات معمولی و منطقی ما که مطمئنا نظر قاطع افکار عمومی است جامه عمل بپوشانند:
    ۱-تجدید نظر در کمیته فنی و یار گیری مجدد از افراد کاملا برجسته تر و بهتر و شناخته شده تر که بنا به هر دلیل بیرون مانده اند.
    ۲-ایجاد کمیته فنی پیشکسوتان با یارگیری از نخبگان و سرمایه های اصلی این رشته که بنا به هر دلیل مهجور مانده و نه تنها خبری از آنان نیست بلکه هیچگونه استفاده ای از آنان نشده است.
    متاسفانه با این کار گویا منتظریم تا عمر طبیعی این بزرگواران به سر رسد و فقط به تسلیتی در باره آنان کفایت کنیم و ظاهرا خرده اشکی هم بریزیم.
    ۳- ایجاد یککارگروه جمعی  متشکل از کلیه نخبگان و کاردانان واین کاره های تنیس روی میز سرتاسرکشور با هر دیدگاه و نظری برای بررسی تمام مشکلات و همچنین ایجاد راهکارهای جدید.
    مطمئنا این سه اصل نباید برای اهل فهم وفن خیلی سخت و پیچیده باشد اما مطمئنا مخالفان زیادی در فدراسیون خواهد داشت .
    امیدواریم بزودی شاهد نظر و دیدگاههای مسئولین فدراسیون در این زمینه باشیم.
    هرچند احتمال دارد این بخش از نوشته های ما همانند برخی مطالب دیگر بدون نظر باقی بماند.
    منتظر نظر کادر اجرایی فدراسیون در این باره هستیم!!۱

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اگر فدراسیون راست می گوید بسم الله"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.از گمیته فنی به خصوص اقای داوود محمدی وسرکار خانم لیموچی انتظار است که نظاره گر نباشند تعهد و مسئولیت در این شرایط معنا و مفهوم پیدا کرده و توجه به ریشه ها واجب و ضروری است.با تشکر


    تازه ترین اخبار