امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۲۰:۴۰  آخرین بروزرسانی : دی ۱۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13019
    ارسال خبر چاپ خبر
  • وزیر ورزش و جوانان در هفتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به عنوان مدیر نمونه ارتباط گستر در سطح ملی در سال ۹۰ انتخاب شد . به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در هفتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که صبح امروز با حضور صاحب نظران داخلی و خارجی در سالن همایشهای برج…

    وزیر ورزش و جوانان در هفتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به عنوان مدیر نمونه ارتباط گستر در سطح ملی در سال ۹۰ انتخاب شد .
    به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در هفتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که صبح امروز با حضور صاحب نظران داخلی و خارجی در سالن همایشهای برج میلاد برگزار شد، هیات داوران دکتر محمد عباسی را با توجه به شاخص های ارزیابی، به عنوان مدیر نمونه ارتباط گستر در سطح ملی انتخاب کرد .
    به دلیل همزمانی مراسم اهدا جوایز هفتمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی ها با دیدار وزیر اطلاع رسانی،‌ فرهنگ و ورزش تانزانیا با دکتر عباسی، جایزه ایشان توسط ساکی زاده مشاورو مدیر کل حوزه وزارتی دریافت شد .
    این همایش از ۱۷ دی ماه به مدت دورروز در سالن همایشهای برج میلاد با حضور روابط عمومی های ۲۰۰ سازمان و ارگان دولتی و خصوصی برگزار می شود.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "وزیر ورزش و جوانان مدیر نمونه ارتباط گستر سال ۹۰ شد"
    تازه ترین اخبار