امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۴:۴۴  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13030
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دبیر سابق هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: تصمیمات عجولانه برخی از مقامات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اوضاع تنیس روی میز این استان را به هم ریخته است. احمد احسانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در چند وقت گذشته، من به همراه گروهی از اعضای هیئت…

    دبیر سابق هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: تصمیمات عجولانه برخی از مقامات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اوضاع تنیس روی میز این استان را به هم ریخته است.
    احمد احسانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در چند وقت گذشته، من به همراه گروهی از اعضای هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، نامه‌ای را برای فدراسیون تنیس روی میز مبنی بر بازگشت فرشته سموعی به پست گذشته خود (ریاست هیئت تنیس روی میز استان اصفهان) فرستادیم که این کار سبب برکنار شدن من شد.
    وی ادامه داد: اقدام اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان باید با هماهنگی‌های قبلی فدراسیون تنیس روی میز انجام می‌شده است و کار فعلی اداره کل ورزش و جوانان این استان وجاهت قانونی ندارد.
    دبیر سابق هیئت تنیس روی میز استان اصفهان تاکید کرد: با اینکه مقام و ریاست برای من ارزشی ندارد، اما همچنان از طرف فدراسیون تنیس روی میز کشور به عنوان دبیر هیئت تنیس روی میز استان اصفهان شناخته می‌شوم.
    وی با بیان اینکه برای هر گونه جابه‌جایی در هیئت تنیس روی میز استان اصفهان باید هماهنگی‌های لازم بین فدراسیون تنیس روی میز و اداره کل ورزش و جوانان این استان انجام شود، تصریح کرد: برخی از مقامات اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان به جای ارائه راهکار‌های مناسب برای پیشرفت هر چه بهتر و بیشتر تنیس روی میز این استان، تنها اقدامات خودسرانه را پیش‌رو گرفته‌اند.
    احسانی تاکید کرد: تنها دلیل حمایت اعضای هیئت تنیس روی میز استان اصفهان از فرشته سموعی، تلاش این شخص برای ارتقای سطح کمی و کیفی تنیس روی میز استان بود که این امر حذف تدریجی امضاء کنندگان نامه فرستاده شده به فدراسیون تنیس روی میز را در پی داشت.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احمد احسانی :جو تنیس روی میز استان اصفهان آشفته است"
    1. مهدی گفت:

      با سلام و عرض سلام خدمت مدیر محترم سایت
      اولا آقای احسانی طبق مصاحبه و صحبتی که آقای باقری با شخص آقای زارع پور انجام داده که در همین سایت پربار و بروز منتشر شده است هیچ نیازی به هماهنگی یا نظرخواهی از فدراسیون مربوطه جهت تعویض یا انتصاب مقامات افتخاری هیات های ورزشی استانها ندارد و من از فدراسیون خواستار جوابی صریح و بی پرده به این ادعایی که شما در خصوص خود نسبت به دبیری هیات استان اصفهان میکنید هستم .
      ثانیا امضاء جمع کردن از ولی نونهال و نونهال و کسبه (که جایی در تنیس روی میز ندارند )و فریب جمعی که به شکلهای مختلف از آنها امضاء جمع کردید و به فدراسیون فرستادید برای شخصی که سوءسابقه دارد امری بچه گانه و خنده دار است .
      همچنین در خصوص آشوب و بلواهایی که ادعا میکنید در این استان برپا گشته باید بدانید که تازه بعد از ۱۰-۱۵ سال به تازگی این آشوبها و بلواها از بین رفته و تنیس روی میز استان اصفهان با قدرت و صلابت دهه ۷۰ پا به میدان گذاشته و به تازگی از جو خفقان و درهم و گرفته خود آزاد گشته و رو به جلو در حرکت است . بعضا کسانی همانند رئیس کمیته مربیان قبلی و رئیس هیات شهر اصفهان (هیات تک نفره) که هر دو پست را با هم داشته یکسری سر و صدا و اغتشاش بپا میکند البته آنهم برتامه ریزی شده و از جانب افرادی خاص که همگی بابت از دست دادن منافع شخصیشان این گونه برخوردها را در دستور کار خود قرار داده اند که به لطف سرپرست محترم هیات استان و کمیته انضباطی این اغتشاش گران نیز برای همیشه از صحنه این ورزش کنار خواهند رفت .
      در ضمن من بعنوان یک برادر به شما توصیه ای دارم و آنهم اینست که بیشتر از این خود را خراب نکنید و سعی کنید با احترام کنار بروید. با تشکر .


    تازه ترین اخبار