امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۴:۵۱  آخرین بروزرسانی : دی ۱۸ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13032
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مرحله دوم مسابقات تنیس روی میز دختران در سه مقطع متوسطه ،راهنمایی و ابتدایی در سطح مدارس تابعه آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدارس ایران(پاما)، مرحله دوم مسابقات تنیس روی میز دختران (منطقه ای)در سه مقطع متوسطه ،راهنمایی و ابتدایی در سطح مدارس تابعه آموزش و پرورش…

    مرحله دوم مسابقات تنیس روی میز دختران در سه مقطع متوسطه ،راهنمایی و ابتدایی در سطح مدارس تابعه آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه برگزار شد.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مدارس ایران(پاما)، مرحله دوم مسابقات تنیس روی میز دختران (منطقه ای)در سه مقطع متوسطه ،راهنمایی و ابتدایی در سطح مدارس تابعه آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه با شرکت بیش از ۳۰ تیم به مدت ۴ روز در محل سالن ورزشی چندمنظوره ابن سینا برگزار شد.
    در مقطع متوسطه و در بخش تیمی دبیرستان فرزانگان(تیزهوشان) ـ مقام اول ،دبیرستان محدثه ـ مقام دوم و دبیرستان شرف مقام سوم . را کسب کردند

     

    در بخش انفرادی این مسابقات نیز آیسان گل محمدی از دبیرستان پروین اعتصامی مقام اول ـ شقایق مصطفی زاده از دبیرستان فرزانگان و مقام سوم را مشترکا بهنوش امینی از محدثه و سارا روزه از پروین اعتصامی بدست آوردند .

     

    همچنین درمقطع راهنمایی و در بخش تیمی بهاران اندیشه مقام اول ـ حکیمه مقام دوم ـ کوشا مقام سوم را کسب کردند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان دختر ناحیه ۱ ارومیه برگزار شد"
    تازه ترین اخبار