امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۰۶:۵۵  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13075
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ملی پوش پینگ پنگ کشورمان گفت: انگیزه بازیکنان تیم ملی ایران برای صعود به بازی های المپیک بالاست و امیدوارم تنها سهمیه این منطقه به ایران برسد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’محجوبه عمرانی’ در آغاز رقابت های انتخابی بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن در تهران ضمن بیان این مطلب  افزود: رقابت اصلی برای…

    ملی پوش پینگ پنگ کشورمان گفت: انگیزه بازیکنان تیم ملی ایران برای صعود به بازی های المپیک بالاست و امیدوارم تنها سهمیه این منطقه به ایران برسد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛’محجوبه عمرانی’ در آغاز رقابت های انتخابی بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن در تهران ضمن بیان این مطلب  افزود: رقابت اصلی برای کسب سهمیه بین ملی پوشان کشورمان و قزاقستان است و نمایندگان سایر کشورها بختی برای صعود ندارند.

     

    وی اظهار داشت: خوشبختانه کادر فنی، تمامی بازیکنان این تیم را به خوبی برای ما آنالیز کرده و با سبک بازی آنان آشنا بوده و امیدوارم با تمریناتی که در طول اردوهای داخلی و خارجی برای تیم تدارک دیده شده است، بتوانیم موفق عمل کنیم.

     

    ملی پوش پینگ پنگ کشورمان در خصوص بهترین بازیکنان تیم قزاقستان نیز گفت: ‘شاگاروا’ و ‘ناتاشا’ نفرات اول و دوم تیم ملی قزاقستان هستند که در جام ‘فجر’ با هر دو آنان بازی و با شیوه بازیشان آشنا هستم.

     

    عمرانی اطمینان داد: هر کدام از ملی پوشان پینگ پنگ بانوان کشورمان تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه انجام خواهند داد تا برای نخستین بار پینگ پنگ ایران در بازی های المپیک یک نماینده در قسمت بانوان داشته باشد.

     

    مسابقه های انتخابی بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن، امروز در تهران آغاز و تا دو روز دیگر ادامه خواهد داشت.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عمرانی: انگیزه ملی پوشان برای راهیابی به المپیک بسیار بالاست"
    تازه ترین اخبار