امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۲:۲۱:۱۴  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1309
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با آمدن وزیر محترم ورزش  همه منتظر رسیدگی به اوضاع پرسروصدای پینگ پنگ کشور هستند.اوضاعی که نزدیک به  ۶۰ روز است  شروع شده وکماکان ادامه دارد. مسئولین فدراسیون از یک طرف ومعترضین در طرف دیگر این ماجرا قرار دارند خیلی از دوستان قدیم و جدید از بازیکنان گرفته تا مربیان و زحمتکشان این رشته سعی…

    با آمدن وزیر محترم ورزش  همه منتظر رسیدگی به اوضاع پرسروصدای پینگ پنگ کشور هستند.اوضاعی که نزدیک به  ۶۰ روز است  شروع شده وکماکان ادامه دارد.
    مسئولین فدراسیون از یک طرف ومعترضین در طرف دیگر این ماجرا قرار دارند خیلی از دوستان قدیم و جدید از بازیکنان گرفته تا مربیان و زحمتکشان این رشته سعی در آشتی عمومی داشته  که متاسفانه تا این لحظه کمترین تمکینی از سوی طرفین صورت نگرفته است.
    معترضین به مدیریت و سیاستها وهمچنین راهبرد فدراسیون نقدها و درنهایت اعتراضات  برجسته ای دارند و از سوی دیگر مسئولین فدراسیون بیشتر نقدها  را رد و در حال حاضر اعتراضات را بی مورد و تاریخ گذشته اعلان میکنند.
    آنچه مسلم است پینگ پنگ ایران حساس ترین و همچنین پرفراز و نشیب ترین ودرعین حال پرسروصداترین دوران خود را تجربه میکند که دامنه آن نقل هر روزنامه و رسانه و…. شده است.همچنان که اهالی این رشته میدانند چون پینگ پنگ رشته حساس و فراری است لذا نیازمند تمرین مستمر آن هم با فراهم شدن تمام جوانب ازقبیل روحی و جسمی و …است.
    مدت دوماه  اعتراض؛  تنش و جنگ وجدل مسلما ضربات جبران ناپذیر ی را بر پیکره این رشته معصوم وارد کرده که تا مدتها آثار و تبعات آن دامنگیر تمام طیفها چه خوبها و چه بدها چه حقها و چه ناحقها خواهد شد.نونهالان و نوجوانان وجوانان  در حال رشد بدون هیچگونه تقصیر و گناهی در حال سوختن و لطمه خوردن هستند.
    دامنه دار شدن مشکلات کار را به جایی رسانده که متاسفانه از حوزه فنی و کارشناسی عبور کرده و برخلاف عرف و شرع  وهمچنین  در جهت مخالف  قهرمانی و پهلوانی همدیگر را متهم به انواع تهمتها و …نماییم.همه میدانیم که جامعه پینگ پنگی کشور خیلی با هم نزدیک وآشنا هستند واز حال و روز یکدیگر بیش از سایررشته های  ورزشی خبر دارند آیا انصافا بهتر نیست که قبل از اینکه بخواهیم مطلبی را بر علیه همدیگر در رسانه ها علنی کنیم خیلی صمیمی تر و خارج از جو عمومی از خود شخص مورد اتهام یا اختلاف سوال کنیم؟شاید جواب آن شخص قانع کننده باشد ….!!!
    در هر صورت فدراسیون پینگ پنگ هم همانند بسیاری از دیگر فدراسیونهای ورزشی مشکلات و فراز و نشیبهای خودش را دارد و تا این لحظه هیچ مصالحه و حتی معامله ای مشاهده نمیگردد.
    حتی ریش سفیدان واستخوان خورد شده ها و حتی میانجیگری آقای سجادی هم راهگشا نبوده است.
    در خاتمه این مطلب سوالی از عموم ورزشکاران و دوستداران علاقمندان  این رشته میکنم و آن اینکه آیا اگر وزیر محترم ورزش همه طرفهای درگیر را بخواهد و بعد از شنیدن حرفهای طرفین  همه را دعوت  به همکاری مجدد و برگشتن سر تمرینها و مسابقات کند باز هم به همین روند فعلی ادامه خواهیم داد؟
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آیا با آمدن وزیر ورزش مشکلات ما حل خواهد شد؟"
    تازه ترین اخبار