امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۲۱:۱۵  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13097
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران در مسابقات انتخابی المپیک لندن ۲۰۱۲ گفت: رقبای ما از ازبکستان، قرقیزستان و قزاقستان پیشرفت زیادی در این دوره از مسابقات داشته‌‌اند. ندا شهسواری ، اظهار داشت: سطح مسابقات نسبت به رقابت‌های بین‌المللی گرگان که چند ماه پیش با حضور رقبای قزاق ما برگزار شد، بالاتر است.   به…

    عضو تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران در مسابقات انتخابی المپیک لندن ۲۰۱۲ گفت: رقبای ما از ازبکستان، قرقیزستان و قزاقستان پیشرفت زیادی در این دوره از مسابقات داشته‌‌اند.
    ندا شهسواری ، اظهار داشت: سطح مسابقات نسبت به رقابت‌های بین‌المللی گرگان که چند ماه پیش با حضور رقبای قزاق ما برگزار شد، بالاتر است.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛وی ادامه داد: بازیکنان قزاقی خیلی بهتر شده و مشخص است که تمرین کرده‌اند. نمایندگان ازبکستان و قرقیزستان هم خیلی خوب بودند و در حالی که ما تصور می‌کردیم به راحتی مقابل آنان پیروز شویم، بسیار خوب ظاهر شدند و رقبای سرسختی برای ما بودند.

     

    عضو تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران خاطرنشان کرد: تمرینات ما در مجارستان و در ایران با یارهای تمرینی این کشور در عملکرد ما در این رقابت‌ها تأثیرگذار بود، اگر این تمرینات را زودتر شروع می‌کردیم و فرصت بیشتری داشتیم، با قطعیت می‌توانستم بگویم که سهمیه المپیک را کسب می‌کنیم، اما حالا باید منتظر بازی‌ها در مرحله گروهی باشیم.

     

    شهسواری با اشاره به تمرین با بازیکنان مجارستانی گفت: تمرین با این بازیکنان باعث ارتقای سطح بازی ما شد؛ رقابت‌ها بسیار نزدیک است و تمام تلاشمان را برای پیروزی انجام می‌دهیم.

     

    وی ادامه داد: حضور روانشناس در کنار تیم نیز در اعتماد به نفس و پایین آمدن استرس به ما کمک زیادی کرد که توانستیم خودمان را باور کنیم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شهسواری: رقبای قزاق، ازبک و قرقیزستان پیشرفت زیادی کرده‌اند"
    تازه ترین اخبار