امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۱۸:۱۰  آخرین بروزرسانی : دی ۲۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13159
    ارسال خبر چاپ خبر
  • استفاده از تخصص و تمکین و تقبل شایسته سالاری باعث شد برای اولین بار سهمیه بانوان المپیک را بدست آوریم.احترام به نظر کارشناسان و تاثیر این سایت ضوابط را جایگزین روابط کرده و متخصصی ارزشمند پس از حدود یک دهه با فدراسیون همکاری وبدین گونه منافع ملی را بر منیتها ترجیح و بانوان مسلمان ما…

    استفاده از تخصص و تمکین و تقبل شایسته سالاری باعث شد برای اولین بار سهمیه بانوان المپیک را بدست آوریم.احترام به نظر کارشناسان و تاثیر این سایت ضوابط را جایگزین روابط کرده و متخصصی ارزشمند پس از حدود یک دهه با فدراسیون همکاری وبدین گونه منافع ملی را بر منیتها ترجیح و بانوان مسلمان ما لیاقت های خود را به نمایش گذاشتند.عملکرد کاملا هوشمندانه و با تدبیر سر مربی تیم ملی خانم لیموچی در این مدت اندک مسئولیت، قابل تحسین و مایه مباهات بود. جهت نهادینه کردن این مهم عوامل و راهبردهای مثبتی که باعث این افتخار بزرگ شد ذیلا به استحظار میرسد باشد که با استفاده از ان در آینده هم توسعه این ورزش را شاهد باشیم.
    ۱-موقعی سر مربیگری را پذیرفت که احساس کرد تیم ملی به او نیاز دارد و این توانایی در او هست که مثمر ثمر باشد.بدیهی است فدراسیون هم به خواسته های او در این رابطه احترام گذاشته و شرایط را فراهم کرده که قابل تقدیر است.
    ۲-از همان ابتدا با جسارتی مثال زدنی اعلام کرد سهمیه المپیک را خواهیم گرفت.این از خود گذشتگی و توجه به منافع ملی باعث خود باوری بازیکنان تیم ملی شد اگر این مهم انجام نمی شد هر گز نتیجه این نبود چراکه تا خود بازیکن نپذیرد و به باور نرسد نخواهد توانست این افتخار را برای کشورش بدست اورد.
    ۳-استفاده از همه پتانسیل های موجود و پبگیری حضور ۲ بازیکن مجار در اردو بدون توجه به حاشیه ها و فقط تمرکز برای رسیدن به هدف
    ۴-از خود گذشتگی و درک اهمیت کار و ترجیح دادن این مهم به تمام حواشی که ممکن است در صورت عدم موفقیت برای مشارالیها ایجاد شود.این گونه برخورد صفت یک مربی متخصص متعهد است که با مسئولیت و مقام شارژ نشده و کمبودی در این رابطه ندارد.
    ۵-مسئولین فدراسیون هر که در این امر مثمر ثمر بود و به این بانوی محترم اعتماد کرد.در این رابطه ذکر این مهم لازم است که قبلا بر اساس منافعی که فلان باشگاه به فدراسیون میرساند به نوعی مربی تیم ملی از آن حاصل می شد که باید تعمق کرد ارزش کسب سهمیه المپیک را با آنچه قبلا به دست می آمد.این حقیر عملکرد فدراسیون و مسئول محترم آن در این رابطه را به فال نیک گرفته و ضمن تشکر افتخار میکنم که ۲ سال پیش ایشان را توصیه کرده بودم.
    با تشکر
    حسن ترکان
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تحول المپیکی"
    1. sinderela گفت:

      اقای علوی ازتون گلمندم در حد المبیک
      جطور اجازه میدین سخنانی که همش بی حرمتی و ضد اخلاقه و با کنایه هست مطرح و تایید شود
      واقعا سباس از این همه بی طرفی

    2. M گفت:

      خانم لیموچی قدرت و بار علمی بالا و تکنیک ها و تاکتیک های مربی گریشون بر همگان آشکار است و همه به ایشان ایمان دارند و همه می دانند ایشان نقش بسزا و شاید بیشترین سهم در المپیک رفتن ندا شهسواری داشتند. اما شما خوهشا از این فرصت به نفع خودتان سو استفاده نکرده و به بهانه ی نبریک بیانیه ندید که ارزش قبلی ها را پایین بیارید .

      شما اگه طرفدار خانم لیموچی هستین مثل ما و همه فقط تبریک بگید نه اینکه این برد را فرصتی برای کنایه زدن کنید و لطفا این رویداد معنوی رفتن ندا را سیاسی نکنید .

      این افتخار به خانم لیموچی که از همه لحاظ قدر و فنی هستند وهمیشه باعث افتخار ایران تبریک می گم و همینطور به ندا شهسواری عزیز که با گوش کردن به هدایت های خانم لیموچی این فرصت را به ایران هدیه کرد.

    3. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.مدیر محترم سایت همانطور که قبلا تقاضا کردم هر جوابیه ای که از طرف عزیزانی از استان اصفهان در رابطه با دفاعی از مطالب این حقیر برای سایت شما ارسال شود را راضی به درج ان نبوده چرا که این ورزش است که ضرر خواهد کرد و از ۲ خانم محترم فوق که نام واقعی خود را نداده اندنیز جهت توصیه هایشان تشکر می کنم.البته بحث این حقیر نحوه عملکرد مثبت و منفی و نتایج ان بوده علیهذا مهم نیست .با تشکر

    4. حسن گفت:

      =۹۱۳۱۱۳۳۸۰۹ ۰با عرض معذرت .لطفا درج فرمائید.نشانی.اصفهان =چهارباغ باالا مجتمع پارک پلاک۴۴۲-تلفن ثابت۶۶۷۲۶۰۰

    5. رضا گفت:

      با سلام
      آقای علوی عزیز از جنابعالی تقاضا میکنم اظهار نظر های پر از کینه وحب و بغض افراد فرصت طلب و معلوم الحال که هیچ جایگاهی در جامه پینگ پنگ نداشته و ندارندو فقط دنبال تخریب شخصیت هستد!!!!را در سایت تخصصی خود قرار ندهید. از خداوند متعال آرزوی سلامتی برای این افراد را خواهانم

    6. گوهر گفت:

      بدون شرح…

      شیطان می خواست خود را با عصر جدید تطبیق بدهد، تصمیم گرفت وسوسه های قدیمی و در انبار مانده اش را به حراج بگذارد. در روزنامه ای آگهی داد و تمام روز، مشتری ها را در دفتر کارش پذیرفت.
      حراج جالبی بود؛ سنگ هایی برای لغزش در تقوا، آیینه هایی که آدم را مهم جلوه می داد و عینک هایی که دیگران را بی اهمیت نشان می داد.
      روی دیوار اشیائی آویخته بود که توجه همه را جلب می کرد: خنجرهایی با تیغه های خمیده که آدم می توانست در پشت دیگری فرو کند و ضبط صوت هایی که فقط دروغ را پخش می کرد!
      شیطان رو به خریدارها فریاد می زد: نگران قیمت نباشید الان بردارید هر وقت داشتید پولش را بدهید.
      یکی از مشتری ها، در گوشه ای دو شیء بسیار فرسوده دید که هیچ کس به آن ها توجه نمی کرد اما خیلی گران قیمت بودند.تعجب کرد و خواست دلیل این اختلاف فاحش را بفهمد.
      شیطان خندید و پاسخ داد: فرسودگی شان به خاطر این است که از آن ها خیلی استفاده کرده ام.اکر زیاد جلب توجه می کردند، مردم می فهمیدند، چطور در مقابل آن مراقب باشند.با این حال قیمتشان بسیار مناسب است.
      یکی شان “شک” است و آن یکی “عقده حقارت”. تمام وسوسه های دیگر فقط حرف می زنند، این دو .وسوسه، عمل می کنند.

    7. amidi گفت:

      با سلام بسیار متن ادبی و اموزنده ای بود.کاش ایمیل نویسنده را داشتم که به پاس این متن برایش چند مطلبی ارسال میداشتم .فعلا مدیونتم

    8. مختاری گفت:

      با سلام و احترام خدمت مدیر محترم سایت
      ضمن تقدیر و تشکر از سرکار خانم لیموچی که با درایت و شهامت خود در بحرانی ترین زمان سکان هدایت تیم ملی را برعهده گرفتند و توانستند این مسیر پر خطر را به سلامتی طی کنند تبریک میگویم انشاء الله که در زندگی نیز موفق و موید باشند.
      در ضمن خدمت مدیر عزیز سایت خواهش می کنم که نظرات افرادی که وجهه نداشته و فقط به تخریب و تشویش اذهان عمومی میپردازند جلوگیری و در این سایت پربار درج نکنند شاید این افراد به خود آمده و دست از اینگونه رفتارهایی که باعث حاشیه درست کردن و جوسازی و حاشیه پروری میشود دست بردارند. شاید!!!!!!!!!! ۰۹۱۳۱۲۵۳۶۲۸

    9. مختاری گفت:

      با سلام و عرض ادب خدمت مدیر محترم سایت
      آقای عمیدی در جایگاه سرپرست دبیری فدراسیون اینگونه برخوردهای تحریک آمیز شایسته نیست و نیز دنبال ایمیل ایشان نگردید زیرا خود شما دارید .
      به شماره ۵و۶ نیز توصیه میکنم اگر در شخصیت خود بررسی انجام دهند همه این موارد را خواهند یافت وگرنه انسان با شخصیت و کسی که اعتقاد به آنچه میگوید دارد لااقل با اسم واقعی گزافه میگفت . با تشکر ۰۹۱۳۱۲۵۳۶۲۸

    10. مهشید گفت:

      با سلام واحترام.
      این دو خانمی که اسامی خود را ننوشته اند هیچ گاه هیچ صلاحیتی نداشته اند و به دور از محیط ورزش قرار داشته اند. زیرا اگر در جامعه ورزشی بودند این رفتارها و نوشته هایی که لایق خودشان و امثال خودشان است را نمی نوشتند .(کمی شجاع باشید). تازه اینکه اسباب تشویق هم از طرف سرپرست فدراسیونمان نیز گردد.واقعا جای تاسف دارد.

    11. صنوبر گفت:

      در جواب به ۹و ۱۰ و سایرین که شاید یک نفر باشند همه:

      خانم لیموچی خود زمانی که مسئول انجمن تنیس روی میز ایران بوده اند خانم سموعی را در مربیگری تیم ملی ایران گذاشتند و این نشان دهنده این است که خانم لیموچی خود خانم سموعی را تایید می کردند در قدرت فنی مربیگری .

      بنابراین مشخصا شخص شماره ۵ و یا ۶ حرف غیر اخلاقی نزدند بلکه تنها گفته اند که لطفا به بهانه تبریک به خانم لیموچی ،فرصت را غنیمت نشمارید که سموعی نوعی را خراب کنید چرا که شما ها از هر فرصتی سواستفاده می کنید که سموعی را خراب کنید چرا که انگار جر این در سر شما چری دیگری نمیگذرد.

      در جایی که خانم لیموچی و خانم سموعی هردو با هم از دوستان قدیمی و همکار قدیمی و با هم رابطه خوبی دارند از این فرصت ها برای ایجاد تفرقه استفاده نکتید.

      باز هم تبریک به خانم لیموچی برای زحمات چندین و چند ساله شان برای تنیس روی میز بانوان ایران که دیروز هم با هدایت های ارزنده شان ندا را به المپیک روانه کردند.

      و با یاد و سپاس و قدردانی از سموعی ها ی نوعی که همیشه نام آن ها جر افراد فنی و دلسوز و پاک این رشته باقی می ماند.

    12. صنوبر گفت:

      اگه شما قصدتان تبریک بود خیلی ساده تبریک می گفتید چرا بیانیه صادر می کنید و این لحظه های شیرین المپیکی شدن ندا شهسواری و این افتخار را با سو نیت و اهداف خصمانه و ستیزه جوتان قاطی می کنین.

      نمیشه گفت دارین از آب گل آلود ماهی میگیرین چون آبی به صافی و زلالی این لحظات نیست .
      شما از هر فرصتی برای تسویه حساب با سموعی استفاده می کنید حتی از خانم لیموچی هم که به ظاهر تاییدش می کنید هم برای اهداف خود سواستفاده می کنید .

      وای بر ما…..

    13. گوهر گفت:

      سلام
      هر کس آنچه دلش خواست بگوید، آنچه را که دلش نمی خواهد می شنود.

      قبل از هر چیز لازم می دانم که از دوستان معترض درخواست کنم که بار دیگر متن مذکور را مطالعه فرمایند چرا که در ابتدای متن به عمد قید شده بود بدون شرح!!! پس هر کسی بر اساس پیش زمینه های وجودی آن را می خواند و از آن برداشت می کند.

      خدمت جناب آقای عمیدی باید عرض کنم که قابل شما را نداشت. خیلی خوشحال می شوم از مطالب و فرمایشات گرانبهای شما استفاده نمایم. ایمیل بنده نیز: h.gohar@ymail.com است.

      و بعد از آن خدمت شماره های ۸ و ۹ و ۱۰ باید بگویم که وقتی در دنیای شیشه ای زندگی می کنی به طرف کسی سنگ پرتاب نکن زیرا اولین چیزی که می شکند دنیای خودت است. خوب بود قبل از آنکه به متن بدون شرح ایراد می گرفتید و برمی آشفتید کمی هم به متن پست و حرفهای متخصصتان! توجه می کردید و آنچه را که به ما تذکر می دهید در خود اصلاح می کردید بعد تشریف می آورید و زبان گلایه می گشودید.
      واقعا بینی و بین الله چه کسی به دنبال حاشیه است و اوضاع را متشنج می کند؟؟؟!!!
      ما اگر سخنی می گوییم تنها در مقابل هتک حرمت های شما است. لطفا اگر واقعا متوجه نمی شوید هنگام تایپ، بعد از اتمام نوشتن یکبار دیگر آنچه نوشته اید را چک کنید تا ناخداگاه گرفتار چنین گزافه گویی ها و … نشوید.
      و اگر دچار چنین اشتباهی نشده اید حتما شما چنین چیزهایی را در شخصیت خود یافته اید که این چنین خطابه می خوانید؟؟؟!!!
      سپس باید عرض کنم که چرا فکر می کنید نام شما واقعی و نام دیگر کامنت گذاران مستعار یا غیر واقعی است؟
      مهشید و مختاری و حسن چه کسانی می توانند باشند و کجای پینگ پنگ منطقه مسکونی خود را گرفته اند تا بعد آنها را وارد رقابت استانی و کشوری کنیم؟
      البته گذاشتن شماره و نامی که در حقیقی بودنش هنوز شک است بیشتر نشان حماقت است تا شجاعت.

    14. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.خانم خوب این خانمی محترمی که شما نامش می برید را من که ۳۶ ساله تو این رشته هستم ۳ بار بیشتر ندیدم چند بار هم به فکرشان افتادم که ارزوی حل مشگلاتشان را داشتم ایگونه مسائل تو خانمها مطرحه و شما را اشتباه به عرضتان رساندند اینقدر مسائل مهم وجود دارد که ولله ما به این فکرها نیستیم صدها فکر تو مغز میهمان است که یکیش تو فکر صاحب خانه نیست.هر چه گفته میشود به این وان به این بنده خدا می چسبانید.با حلوا حلوا که دهن شیرین نمی شود هر کسی جایگاه و اندازه اش با توجه به اعمال خوب یا بدی که داشته مشخص و به همین میزان بیش وجدان خود و خداوند متعال سربلند و به همان اندازه ارامش واقعی دارد انشاالله که ایشان وهمه مردم و شما ارامش داشته باشید و بیش خدا روسفید .صحبتهایی که در رابطه با ورزش میشود کلی و نتیجه تجربیات و تونهایی است که این خانواده ورزشی دادهاند و هم اکنون در این جو فرهنگی هستیم موافق میل شما نیست گوش نکنید من ا حترام میگزارم و از طرف ایشان صحبت کردن هم صحیح نبوده و بی احترامی به اوست.مطمئن باشید اگر ما مشگلی داشتیم حتما مطرح و سوئ تفاهم بر طرف می شد با این برخوردها خدای ناکرده مشگل ممکن است بوجود اید این حقیر مسئله یا مشگلی با هیچ شخصی نداشته ولی در رابطه با ورزش چون سرنوشت جوانان و نوجوانان را موثر است اهل تعامل نیستم البته باز هم شما میتوانید این گفته ها را نپذیرید من احترا میگزارم.نمیدانم طرف صحبتم کیست اگر بازیکنید به ورزشتان بپردازید-اگر مربی هستید به این فعالیت بزرگ و معنوی مشغول و اگرداور هستید ارزوی پیشرفت شما را دارم -اگر پیشکسوت یا کارشناس که ارائه طریق بفرمائید تا از تجربیات شما استفاده کنیم اگر وکیل هستید که ما توضیح دادیم اگر لطفی در حق شما شده و مما مانع ادامه ان هستیم متاسفم به شما ضرر رسیده دیگر نمی دانم چه بگویم.فقط این را به عنوان نصیحت هیچکس بهتر از خود انسان و خداوند متعال نمیداند که در درون خود چه می گزرد پس مواظب باشیم مدیون نشویم که ارامش ما و اینده دنیوی و اخروی ما در گرو ان است.با تشکر

    15. صنوبر گفت:

      مهم نیست من کی هستم و چی هستم اما این مهمه که شما بدونی تنها چیزی که از شما می دونم اینه که آقای ترکان محترم زندگی شو کنار گذاشته و فقط تنها و تنها هدفش تسویه حساب با سموعی .آقای ترکان این تفکر را شما به من نوعی دادین با رفتار ها و نظر گذاری ها و از هر فرصتی استفاده کردن ها برای تسویه حساب و کینه توزی هایتان…

      خالا من نمیدانم شما واقعا بازیکن بودین ،داور هستین یا بودین ،مربی هستین در چه سطحی و حدی قابل احترام اما نصیحت این حقیر به شما اینه که باور کنین اگر این همه کینه توزی و انتقام جویی را کنار بگذارین و به کارهای پینگ پنگیات بپردازین بسی بهتر است از این کارها.

      بیایید از جنبه ی دیگری به دشمنی تان با خانم سموعی بنگرید و بپردازید .

      چطوره به جای این کامنت گذاری ها و بیانبه صادر کردن ها برعلیه او ، بروید بازیکن تربیت کنید تا تعداد بازیکنانی که می سازید به پای تعداد بازیکنان ارزنده ای که خانم سموعی تربیت کردند برسد ،باور کنین اینطور هم می توانین با او رقابت کنبد اما در نهایت به نفع پینگ پنگ هم می شود .

      “عدو شود سبب خیر اگر خداوند تبارک و تعالی خواهد”

    16. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.چون مطلع و مطمئن شدم عدم اطلاع شما و شمای نوعی باعث این صجبتهاست و فقط یکبار دیگر برای شما و دیگر عزیزان انچه خواستیدرا توضیح می دهم.این حقیر سال ۵۹ ۶۲ -۶۴ ۶۸ و ۷۰مر بیکری ۳ و ۲ و ۱ و ملی و بینالمللی خود را زیر نطر اکثرا مربیان خارجی از جمله کیم ایلمو -چن -ومستر روی انگلیسی و…گذراندم و ۴ سال پیش مربی گری بین المللی مانول ۱ را نیز زیر نظر ittf,و مربی خارجی طی کرده ام.از سال ۵۶ تا سال ۷۰ که دیگر برای قهرمانی بازی نکردم علاوه بر مربیگری که تا سال ۶۲ نوجوانان و جوانان بود و از ان به بعد تا سال حدود ۷۶ مربی بزرگسالان استان بودم حدود ۷ سال بازیکن برتر بزرگسالان استان و۱۲ سال جزو تیم استان اصفهان بودم..دلیل انکه زود مربیگری را شروع کردم ان بود که استان اصفهان به جز این حقیر و اقای موسوی که با زحمت زیاد خود ساخته به تیم استان اضافه شدیم هر ۵ بازیکن انتخابی استان برای قهرمانی کشور از دیگر شهرها انتخاب و این استان سال ۵۸ و۵۹-بازیکن بومی نداشت.سعید رفیعی و انصاری وشعبانی بازیکنانی که دانشجو بودند از تهران و تمیم زاده و طالبزاده که یادشان بخیر از کارمندان انتقالی ذوب اهن تیم استان را تشکیل میدادوهمه غیر بومی و این رشته در استان در ان سالها تهی از بازیکن و مفام استان در کشور پانزدهم تا بییستم. و اولین ۲ نفر جایگزین وعلاوه بر بازیکنی که دیگر هدف اصلی نبوداین حقیر شروع به ساختن بازیکن از ریشه و مربیگری هدف اصلی میبود.بازیکنان زیادی به این رشته که اکثرا بومی بودند اضافه و مقامهای جسته گریخته ای حاصل شد تا سال ۱۳۷۰ که شکوفایی این رشته شروع و تیم بزرگسالان استان مقام سوم ایران نونهالان تا سال ۷۶ اول اکثرا و دوم ایران و نوجوانان وجوانان همیشه یکی از سکوهاو جزو ۴ تیم و سال ۷۶ هم امیدهای استان تیم اول ایران شد.هماهنگی با اموزش و پرورش بسیار علاقه مند به این رشته اضافه کرد و زحمات مرحوم وثوقی که این حقیر در ابتدا دبیر هیات ایشان بودم واقای نیکوکار و اقای اهنی در ادامه ان بخصوص تا سال ۷۶ قابل ذکرومربیانی چون موسوی حق شناس و….وبازیکنانی در سطح بالای کشورچون طغرلیان و شمس وسرائیان و شیروانی نفر اول امیدهای ایران و تیم ملی و…و مجموعه باعث مطرح شدن این رشته در کشور تا جایی بود که ۱۲ بازیکن در سطوح مختلف در دستجات کشور این استان داشته و ۴ باشگاه سپاهان وذوب اهن وپلی اکریل وفولاد در لیگ برتربزرگسالان کشورهم زمان جزو ۸ تیم و اکثرا مقام اولی از ان یکی از باشگاههای این استان میبود .اهمیت این ورزش از غیر بومی بودن و مفام بالای ۱۵ کشور به جایی رسید که اکثرا بازیکنان حال کشور هنوز خود را مدیون این استان می دانند.این حقیر در دستجات کشور و سای ۶۲ جزو ۱۰ نفر اول ایران در مسابقات انتخابی تیم ملی مقامهای اولی و دومی در ارتش کشور و……..مدرس و مربی تیم ملی در مقطعی و عضو کمیته مربیان کشور و ۱۶ سال مسئول کمیته مربیان استان و دبیر هیات استان و….همه این مواردی که از نظر خدمت به همنوع با ارزش ولی از نظر پست و مفام واقعا بی ارزش و مادی است را طی و به جز ارامش خدمت و بعد معنوی چیزی در ان یافت نکردیم .پس از سال ۷۶ شیطنتها و عدم حضور این حقیر ۳-۴سالی در استان که بدلیل فعالیت کاری نبودم و بعد از سال ۸۰ به عنوان مربی و مسئول هیات تنیس روی میز جانبازان فعالیت که مقامهایی از جمله دومی و سومی اسیا اقیانوسیه را ورزشکاران این استان با کمک بقیه کادر بدست اوردیم در کنار ان هم با اجاره سالن جهاد و پول شخصی خود بازیکنان اصفهانی که میدانی برای تمرین در ان شرایط نداشتند د هم اکنون جزو سرمایه های خوب این استان هستند را تمرین میداده ایم در قسمت خواهران هم برنامه به مربیان انهاو ارائه طریقهای وجود داشته که ۲ نفر ار انها هم اکنون با کمک مربیان خود در سطح بالا مطرح هستند از نظر اضافه شدن مربی به استان که بسیار مهم برای ریشه سازی بودو متاسفانه پس از این حقیر از اصفهان کسی بین المللی به جز یک نفر که انهم داور است کسی میدان برای کسب این مهم را نداشت ۵ نفر از بانوان و ۴ نفر از اقایان موفق به طی کردن کلاس مانول ۱ شدند تا سال ۹۰ و ابراز این مهم که هیچ گونه حقوق مربیگری در ۳۰ سال گذشته این حقیر دریافت نکرده فقط ۳=یا ۴ سالی از باشگاها مبلغ سرمربی گری بزرگسالان باشگاه را دریافت کردهام اعتقاد به مربی گری خصوصی نداشته ام و معتقد به این مهم بودم که وقت در اختیار مجموعی از بازیکنان باشد ولی مواردی انجام شد حتی ۲مورد تمرینات خصوصی حرفه ای که هر مورد ۷-۸ ماهی طول کشید ولی بابت ان هیچ مبلغی دریافت نکردم و افتخار میکنم جزو سرمایه های کشور هستند.۱۴ سال گذشته ۴ تیم باشگاهی تبدیل به یک تیم شد انهم فقط ۲و۳ سال گذشته. مقامهایی که این استان داشته نه در حرف و تبلیغ بلکه مستند چون تمام موارد فوقالاشاره را مستندات وجود دارد باید خودتان بررسی کنید.در سطوح و ردههای مختلف سنی اقایان ایا همچون سال ۷۰ تا ۷۶ سکو داشته ایم .در سطح با نوان که سال گذشته مقام سومی قهرمانی کشور و بقیه رده ها را نمیدانم. باید بررسی فرمایید و شما اعلام کنید در باشگاهی لیگ اولی اقایان سال گذشته فقط متاسفم که یک بازیکن از اصفهان بازی میکرده و بقیه از دیگر استانها بودند شاید انتظار زیادی باشد ولی از بازی قهرمانی خود گذشتیم که از بازیکنان بومی استفاده کنیم و این استان مطرح شود و سال بعد ۸۹ با همان بازیکنان غیر بومی چطور.از نظر دستجات کشور تا سال ۷۶ حد اقل ۱۲ نفر از اصفهان از جمله طغرلیان سرائیان -شیروانی اسکندری فرقدانی نصرتی و………که حاصل ریشه سازی یک دهد بود و میدانید وقتی استانی هیچ است از نظر بازیکن کار بسیار مشگل است ولی بعد از ۷۶ با این همه سرمایه بازیکنی و جذب و حضور باشگاها چرا.حتی شهرستانهای استان از جمله کاشان نجف اباد و شاهین شهرو….از اصفهان پیشی گرفتند و در خانمها پریسا صمدی از کاشان و انا فیاضیان از شاهین شهرو در کمترین امکانات خانم رضائی در سالن جهاد و همینطور نوشین میر اعلائی در انجا و در اقایان فقط فرقدانی از نسل قبل ۷۶ مانده و حنطه از کاشان.در سال جاری مقام خوبی یکی دو ماه پیش داشتیم که با حضور میراعلائی و خانم فروزان اگر اشتباه نکنم و اخوندی مقام اول کشور در تیمی و انفرادی حاصل شد که از مربیان خوب انها تشکر میکنم و در اقایان هم سجاد حسینی و فرفدانی عضو تیم ملی در مسابفات فجر شده اند اگر همدلی و حذف کردن ها نبود این استان تا کنون قطب این ورزش میبود و انشاالله در ایندهای نزدیک هم به این جایگاه خواهیم رسید از خانم سموئی هم تشکر میکنیم در رابطه با انچه باین ورزش کمک کردند و چون مطلق همه چیز خداوند است و بس اگر نقطه ضعفی هم در قسمت اقایان بوده به دلیل ضعف اقایان مسئول که نتوانستند از این امکاناتی که مشارالیها فراهم کرده بود در جهت توسعه این ورزش استفاده کنند.و باعث شدند مشرالیها هم نتواند همه نیروهای متخصص این رشته را جذب و نهایتا ورزش ضرر کرد انشالله مسائل مرتفع و هر انکس که صادقانه بتواند بدور از منیتهای کاذب به این ورزش و جوانان و نوجوانان عزیز این مملکت این اینده سازان کشور از نظر فرهنگی و فنی کمک کند مسئول اینده هر که دست باید با اغوش باز از او استفبال وگرنه حذف کردن و از نیروی مثبت استفاده نکردن خیانت است. این تاریخچه این ورزش و نقش بسیار کم این حقیر جهت اطلاع شما و دوستان و دقت این مورد که مربوط به ۲ دوره ۱۸ و ۱۴ ساله است که خانم سموئی محترم فقط ۲ سال ان را بعهده داشتاند سوئ تفاهم نشود والله اگر ایشان را در خیابان ببینم و دقت نکنم نمیشناسم ایشان را خدا خیر بدهد به شما و ایشان مشگلات این رشته سر دراز دارد تا گوشه موشه های اسیا چیکار به این بنده خدا ما داریم مخلص همه خانمهای متعهد و متدین و ورزشکار و ورزش دوست هم هستیم با تشکر .

    17. گوهر گفت:

      سلام
      اربعین حسینی را خدمت عاشقان امامت و ولایت تسلیت عرض می کنم. انشاءالله خداوند به حق امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش همه ما را عاقبت بخیر فرماید و ما را آنی و کمتر از آنی به خودمان واگذار ننماید.

      آنچه از ظاهر امر برمی آید جناب حسن کامنت گذار همان آقای حسن ترکانی است که مبحث تحول المپیکی را مطرح کرده اند.
      باوجود غلط های املایی و انشایی فراوان در متن کامنت آنچه از فرمایشات ایشان به چشم می آمد این است که بین پست تحول المپیکی و کامنت بلند بالایشان تضاد فاحشی وجود دارد و بر اساس یک قاعده کاملا عقلانی باید خدمتشان عرض کنم که جمع نقیضین محال است.در پست بخش ۵ به وضوح زبان خود را آلوده به تهمت به بزرگ بانوی ورزش ایران کردید و در کامنت جدا از اینکه فقط خدمات خود به پینگ پنگ استان را خدمت پنداشته اید اما کمی هم از روی نمی دانم چه از گوشه ای از زحمات خانم سموعی قدردانی کرده اید.
      جناب حسن، الحمدلله بازیکنان مقتدر ایران در هر دو رده آقایان و بانوان امسال توانستند با اقتدار توانایی خود را در رقابت های انتخابی المپیک لندن مسجل کنند و در هر دو رده بازیکنان کشور عزیزمان این سهمیه را کسب نمایند اما از آنجا که متاسفانه شما هنوز نتوانسته اید ذهنیتتان را از برخی مسائل تهی کنید زبان به کنایه گشودید و بیش از آنکه به تحلیل این موفقیت ارزشمند بنشینید باز هم …
      مگر شما در کامنت خود نفرمودید که تخصصتان و آشناییتان در بخش آقایان است پس اظهار نظر در بخش بانوان جز اینکه از سر تسویه حساب های شخصی است چه دلیلی می تواند داشته باشد؟؟؟؟؟؟
      اگر بنده و دوستان نیز بخواهند همچون شما به تحلیل بنشینند حرف ها بسیار است و متاسفانه این سخنان برخلاف ادعای شما به هیچ وجه در رشد و ارتقاء ورزش کشور موثر که نیست باید بگویم که مخرب است.
      در هر سطح و هر صنف و هر شاخه ای که بنگرید این قاعده برقرار است و آن اینکه همیشه برای انجام کارهای بزرگ مقدماتی لازم است و هرگز نباید زحماتی که در روند انجام و به ثمر رسیدن یک امر بزرگ صرف می شود را نادیده گرفت.
      باز هم خواهم بینی و بین الله خودتان به قضاوت بنشینید؟! مثلا به جناب حسنی با این همه افتخارات و تجربیات که خود مدعی آن بودند بازیکنی مبتدی که با وجود همین مبتدی بودن توانسته در منطقه خود قهرمان شود (یعنی اینکه برتر از او در آن منطقه وجود ندارد) سپرده شود و از شما خواسته شود این بازیکن قدر و با توان و قهرمان منطقه را قهرمان همان سال جهان کنید آیا واقعا امکان پذیر است؟؟؟ ممکن است شما بفرمائید من می توانم چنین کاری کنم اما به فرصت بیشتری نیازمندم.
      این درست همان اتفاقی است که به لطف خداوند و زحمات همه مسئولان و مربیان و زحمت کشان برای پینگ پنگ کشور اتفاق افتاده است.
      این را می توانید در گفتگو با جناب آقای نوشاد عالمیان و سرکارخانم ندا شهسواری نیز دریابید. ارتقاء سطح بازی ها و آمادگی برای رقابت های مهم تر علاوه بر تمام فاکتورهایی که مطمئنا در مربیگری و روانشناسی به تحلیل نشسته می شود نیازمند تجربه است و این همان اتفاقی است که خوشبختانه برای بازیکنان ایران ایجاد شده است. اگر این فاکتور بسیار مهم را بی ارزش می دانید پس چه دلیلی دارد که در سطح جهان حداقل هر هفته مسابقاتی برای تعیین رنکینگ مسابقاتی برگزار می شود؟؟؟
      اما شما هنوز به این باور نرسیده اید و یا نمی خواهید برسید که به بانوی محترمی که تمام هم و غمش خدمت به ورزش کشور بوده چنین تهمت می زنید و این جای تاسف دارد.
      این روزها می گذرد پس نگذارید نام شما به بدی در تاریخ پینگ پنگ کشور و استان ثبت شود و گرنه صلاح مملکت خویش خسروان دانند.

      ما را به حال خود بگذارید و بگذرید
      از خیل رفتگان بشمارید و بگذرید
      اکنون که پا به روی دل ما گذاشتید
      پس دست بر دلم مگذارید و بگذرید
      تا داغ ما کویر دلان تازه تر شود
      چون ابری از سراب ببارید و بگذرید
      پنهان در آستین شما برق خنجر است
      دستی از آستین به درآریدو بگذرید
      ما دل به دست هرچه که بادا سپرده ایم
      ما را به دست دل بسپارید و بگذرید
      با آبروی آب چه باک از غبار باد
      نان پاره ای مگر به کف آرید و بگذرید

    18. رضا گفت:

      آقای علوی سلام
      شما اعلام کردید این سایت محل تسویه حسابهای شخصی نیست. پس لطفا از درج رزومه نوشتن و آمار و اطلاعات کذب جدا خوداری کنید تا این سایت مکانی برای مطرح شدن اینگونه افراد نگردد.جنابعالی حداقل میتوانستید قبل از درج این رزومه کاملا غلط!!از فدراسیون استعلام بگیرید.آقایی علوی ما به بیطرفی شما کاملا ایمان داریم.فقط از شما انتظار داریم همانگونه که خودتان غرمودید.اجازه ندهیداز این مکان برای منافع شصی و البت مطرح شدن سواستفاده گردد. واهالی پنگ پنگ با این آمار کذب و توهم زا آزرده خاطر شوند

    19. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اقای علوی موارد بالا جهت روشنگری تعداد معدودی که از تاریخچه این ورزش در استان خبر نداشتند و به تو صیه جنابعالی ارسال شد.مستندات مکتوب و مدارک مربوطه ارسال خواهد شد.البته جهت اعتبار سایت لازم است نظرات افرادی در سایت منتشر شود که هویت انها برای این خانواده ورزشی کاملا شناخته شده باشد نه فقط برای جنابعالی چرا که براحتی به دیگران توهین میشود و این نهایتا به ضرر ورزش و از اعتبار ان سایت می کاهد.علاوه بر ان اگر چیزی غلط یا اشتباه گفته شده درستش و صحیحش کدام است اعلام و مستندات ان را ارسال کنند.با تشکر

    20. مختاری گفت:

      با سلام و احترام خدمت اقای علوی مدیر محترم سایت
      اقای علوی تاریخچه ای که جناب آقای ترکان به توصیه جنابعالی جهت روشنگری برای افرادی که تازه جذب این ورزش شده اند طبق گفته بالا مورد تایید کامل اینجانب بوده و باید اعلام نمود که رزومه چیز دیگری استکه ایشان آنچه باید در رابطه با خودشان می گفتند را نگفته و ما در رابطه با فعالیتهایشان ممنون ایشان هستیم . خواهش میکنم با هویت روشن برای همه افراد در رابطه با دلسوزان این ورزش که در سایت مشخص باشد اعلام نظر نمایند .اگر این حقیر کاندید ریاست هیات استان شده ام بدلیل بسیار مسائلی است که قابل ذکر در سایت نمی باشد و متاسفم که منافع افراد چگونه همه ارزشها را تحت الشعاع قرار می دهد و دقت بیشتری از طرف شما با کمال احترام لازم است چرا که اگر این تعداد منافع از دست داده به این حرکات و دروغ پردازیهای خود و توهین به عزیزان این استان ادامه دهند این حقیر به مراحع قضایی شکایت و نام اصلی آنها مسلما از جنابعالی خواسته خواهد شد و همه مسائل را در محکمه یکجا اعلام خواهیم کرد آنگاه گوهر و رضا که مرتبا اظهار وجود میکنند خواهند فهمید چه کسی باید به این نکته توجه کند و تهدید : صلاح مملکت خویش خسروان دانند که از ته چاه بدون اعلام هویت خود در سایت از ترس وعذاب وجدان برای چه کسی صادق خواهد بود . با تشکر .

      مختاری ۰۹۱۳۱۲۵۳۶۲۸

    21. رضا گفت:

      آقای علوی عزیز سلام
      ممنمون از حسن نیت و صد البته صداقت شما


    تازه ترین اخبار