امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۵۰:۳۱  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1318
    ارسال خبر چاپ خبر
  • شب گذشته مسابقات انفرادی دسته دو بزرگسالان کشور در حالی با حضور ۱۶ بازیکن آغاز شد که قرار بود با شرکت ۲۵ بازیکن برگزار شود . طبق نظرفدراسیون تنیس روی میز؛ با ابطال مسابقات رده بندی انفرادی کشور که در تیرماه برگزار کرده است می خواهد این مسابقات را از دسته دو مجدداً برگزار نماید…

    شب گذشته مسابقات انفرادی دسته دو بزرگسالان کشور در حالی با حضور ۱۶ بازیکن آغاز شد که قرار بود با شرکت ۲۵ بازیکن برگزار شود .

    طبق نظرفدراسیون تنیس روی میز؛ با ابطال مسابقات رده بندی انفرادی کشور که در تیرماه برگزار کرده است می خواهد این مسابقات را از دسته دو مجدداً برگزار نماید و اعلام کرد تمامی بازیکنانی که انصراف داده بودند و بازیکنان دیگری که در این رقابت ها شرکت داشتند در دسته دو حضور خواهند داشت از این رو فدراسیون ۲۵ بازیکن را دعوت کرد .

     طبق برنامه شب گذشته ساعت ۲۱ این مسابقات قرار بود آغاز شود که با اعتراض برخی بازیکنان شرکت کننده به حضور بازیکنانی مثل پوریا عمرانی که در مسابقات آزاد اوت شده بود ولی فدراسیون بدون دلیل این بازیکن را برای مسابقات دسته بندی انفرادی کشور دعوت کرد همراه بود و برخی از این بازیکنان می خواستند سالن مسابقه را ترک کنند که با وساطت دیگر نفرات به مسابقات بازگشتند .

    بالاخره بازی های شب پیش با غیبت ۹بازیکن که هشت نفر آنها از معترضین هستند و حضور ۱۶ نفر آغاز شد که در پایان ۵ دور نخست پوریا عمرانی ، محمدعلی روئین تن و امین میرالماسی در صدر قرار دارند .

    گفتنی است پویان پاک نژاد ، محمدرضا نعمتی ، وحید انتظاری ، محمدبوجاریان ، شایان ملکی ، مهدی خوشمرام ، بهنام رحمت پناه و سینا کیهان از معترضینی بودند که در مسابقات شب گذشته شرکت نکردند .

    شایان ذکر است پنج دور دیگر این پیکارها امشب برگزار می شود .

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات دسته دو کشور برگزار شد"
    تازه ترین اخبار