امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۸:۴۰  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13207
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مربی و پدر نوشاد عالمیان با اظهار خشنودی از موفقیت فرزندش در رقابت‌های انتخابی المپیک و کسب سهمیه‌ی المپیک لندن گفت: نوشاد روزانه شش ساعت تمرین می‌کرد و خوشحالم که نتایج تلاش‌هایش را گرفت. رحمت عالمیان، مربی و پدر نوشاد عالمیان به دنبال کسب سهمیه المپیک توسط فرزندش  اظهار کرد: من این موفقیت را…

     

    مربی و پدر نوشاد عالمیان با اظهار خشنودی از موفقیت فرزندش در رقابت‌های انتخابی المپیک و کسب سهمیه‌ی المپیک لندن گفت: نوشاد روزانه شش ساعت تمرین می‌کرد و خوشحالم که نتایج تلاش‌هایش را گرفت.

    رحمت عالمیان، مربی و پدر نوشاد عالمیان به دنبال کسب سهمیه المپیک توسط فرزندش  اظهار کرد: من این موفقیت را به تمام ملت ایران و خانواده‌ ورزش تبریک می‌گویم و امیدوارم نوشاد نماینده شایسته‌ای برای ایران در رقابت‌های المپیک باشد. او در طول مسابقات انتخابی المپیک خیلی خوب بازی کرد و نشان داد که شایستگی حضور در لندن را دارد.

    وی با اشاره به عوامل موفقیت نوشاد یادآور شد: در طول یک ماه گذشته رقابت‌های پینگ‌پنگ بین‌المللی کاپ فجر در تهران برگزار شد و نوشاد موفق شد در این رقابت‌ها هم در رده تیمی و هم در رده انفرادی قهرمان شود و با روحیه بالا در رقابت‌های انتخابی المپیک شرکت کند. اعتماد به نفس نوشاد زمینه پیروزی برابر همه حریفان را در رقابت‌های انتخابی المپیک آماده کرد و او موفق شد تا سهمیه ورود به این رقابت‌ها را کسب کند.

    رحمت عالمیان با تقدیر از عملکرد فرزندش گفت: نوشاد از سن پنج سالگی شروع به تمرین ورزش پینگ‌پنگ کرد و از آن زمان روزی ۶ ساعت تمرین را در دستور کار خود داشت. من خودم سال‌ها با نوشاد کار کردم و خوشحالم او نتایج زحماتش را با کسب سهمیه المپیک گرفت و امیدوارم که فرزندم نماینده شایسته ای برای کشور عزیزمان در المپیک لندن باشد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پدر و مربی عالمیان: نوشاد روزی شش ساعت تمرین می‌کرد امیدوارم در المپیک نماینده‌ی شایسته‌ای باشد"
    1. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      آقایان رحمت ونوشادعالمیان
      کسب سهمیه ورودی المپیک لندن را به شما عزیزان وتمامی پینگ پنگی های کشور تبریک وتهنیت می گویم.
      کسب این سهمیه دورازانتظارنبود.امیدوارم درالمپیک شگفتی آفرینی بکنید.پتانسیل وتوان تکنیکی وتاکتیکی ،جسارت وشجاعت نوشادبرهمگان آشکاراست .انشاالله این شادی درلندن نیزتکرارشود.
      درضمن نقش مربیان پیشین نوشاد راهم نباید نادیده گرفت.مسترچول،آقای کاسب و…

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.اکر فرار شود کسی با کسی بزرگ یا کوچک شود هدف اصلی گبه فراموشی سپرده می شود اگر بازیکنی تشخیص دهد باید از کسی تشکر کند حتما بدون تذکر و توصیه خواهد کرد و در انت موقع ارزش دارد.هیچکس بهتر از بازیکن نمی تواند این مهم را تشخیص دهد و اگر ابراز کرد به خود احترام گذاشته ولی به مربی بزرگ هیچ ارزشی را اضافه نکرده چون مربی واقعی بالاتر از ان است که بخواهد با بازیکن بزرگ شود هدف و نیت چیز دیگر و ارزشهایی است که به همان دلیل این نوع معلمی را پذیرفته و به ان افتخار میکند.تشکر از پدر و مربی او قهرمان دهه ۶۰ عالمیان عزیز.با تشکر.

    3. amidi گفت:

      با سلام تبریک به همه.شادیتان پایدار

    4. رضا گفت:

      با سلام خدمت آقا جمیل
      بنده از شما بابت اظهار نظرکاملا مغرضانه بعضی از افراد…..!!عذر خواهی میکنم. شما به بزگواری خودتان ببخشید

    5. جمیل لطف الله نسبی گفت:

      آقارضا
      باسلام
      بنده هیچگاه از هیچ پازیکنی نخواسته ام که اسمی از حقیر ببرد.منظور بنده یادآوری زحمات کسانی است که اکنون درایران حضور ندارندولی نقش تعیین کننده ای درپیشرفت آقا نوشاد داشته اند.همین نه چیز دیگری.
      هرکسی آزاداست هرگونه که می خواهد ومی اندیشد اظهارنظرکند.
      باتشکر

    6. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.در رفتار و منش پهلوانی و اخلاق مداری جمیل عزیز مربی و مدیر و قهرمان اسبق کردستان و کشور شکی نیست.تاثیر به سزای او در توسعه این ورزش بر دلسوزان اشکار و اذعان به این مهم که ۱۰ جمیل در ایران میتوانند از نظر فرهنگی و فنی این کشور را در جهان مطزح و سکوها را تسخیر نمایند.اما صحبت بر سر این مهم بود که در این شرایط بهتر است خود بازیکنان بدون تذکر و توصیه اگر تشکری بایستی از شخصی که زحمت کشیده بکنند انجام شود ارزش معنوی ان بسیار بالاتر است و از طرفی دیگر بقیه به این مهم خود را نچسبانند که دیدید متاسفانه توسط موج سواران بلافاصله پس از ارائه نظر جمیل عزیز اینگونه شدو این اخلاق غلط توسط افرادی تداوم پیدا کرد در صورتی که در فرهنگ صحیح در ورزش بهترین کسی که می داند کدام شخص در او و موفقیت او موثر بوده خود بازیکن است که اعلام هم میکند.مورد مهم دیکر که اینگونه مسائل در ان تاثیر سو دارد ان است که بازیکن فکر نکند انتهای راه است بلکه ابتداست و انتهای ان کسب سکوهای قهرمانی جهانی و المپیک با خوی پهلوانی فرهنگی مباشد وبس و هر قهرمانی مدیون که تمام توانایی خود را بکار برد چرا که لیاقت جوان مسلمان ایرانی اینگونه است.فقط.انچه بدست امد را ارج نهاده و فراموش کردیم و تمرکز می کنیم روی موفقیت در المپیک و کسب سکو.با تشکر از اقا رضای شیطون موفق باشید با تشکر.

    7. باسلام. عزیزان من آقای عالمیان زحمت زیادی کشیده همجنین بدر بزرکوارشان ونیز مربیان او، آقای عالمیان در این ورزش نخبه است بس بیاید از او حمایت کنیم جون او بازیکن بزرکی است بیاید به همه نخبه های بینک بینک ایران احترام بکذاریم واقعا زحمت زیادی این عزیزان میکشند نوشاد سهمیه رو با ظریب بالای هوشی خود در این رشته کسب کرده او بازیکنی با تمرکز بالای ذهنی است همه واسه نوشاد زحمت کشیدن فدراسیون مربیان بدرو…دست همه این عزیزان دردنکند یه بشنهاد هم واسه همه مربیان ایران دارم همکی بیاید وبازی تمامی بازیکنانی که در قسمت انفرادی المبیک حضور دارند رو آنالیز کنید و نتیجه رو به خدمت آقای عالمیان برسونید تا او از همه حریفانش شناخت کامل داشته باشد.

    8. سمانه شريفي گفت:

      در ابتدا قهرمانی اقای نوشاد غالمیان را به همه تبریک میگم واز همه عزیزانی که حضوری زحمت کشیدند وحتی دعا کردند تشکر میکنم.واینکه پیشنهاد اقای غفاری واقعا جای تشکر داره امیدوارم مربیان عزیز وگرامی کشور عزیزمان استقبال کنند.به امید پیروزی


    تازه ترین اخبار