امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۸:۱۱  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13209
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ پنگ باز المپیکی ایران پس از کسب سهمیه المپیک گفت: برای رسیدن به این موفقیت تلاش زیادی کردم و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ورزش ایران در المپیک باشم.   نوشاد عالمیان پس از کسب سهمیه المپیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: این برای اولین بار است که موفق…

    پینگ پنگ باز المپیکی ایران پس از کسب سهمیه المپیک گفت: برای رسیدن به این موفقیت تلاش زیادی کردم و امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ورزش ایران در المپیک باشم.

     

    نوشاد عالمیان پس از کسب سهمیه المپیک در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: این برای اولین بار است که موفق می شوم، سهمیه المپیک را کسب کنم. برای رسیدن به این هدف تلاش زیادی کرده‌ام و خوشحالم که موفق شدم جواز حضور در المپیک لندن را به دست آورم.

     

    وی افزود: سطح مسابقات انتخابی المپیک خیلی خوب بود و من با برنامه‌ریزی و تمرین مستمر آمادگی لازم را برای شرکت در این رقابت‌ها داشتم و موفق شدم به عنوان نماینده منطقه آسیای میانه سهمیه المپیک را به دست آورم.

     

    عالمیان با اشاره به پیروزی برابر تمام حریفان خود در رقابت‌های انتخابی المپیک گفت: در بازی نهایی مقابل اخلاق پسند بازی سختی را پشت سر گذاشتم . او یکی از بهترین‌های ایران است‌، ولی من از مدت‌ها قبل برای این بازی‌ها تمرکز کرده بودم و می خواستم سهمیه المپیک را به دست آورم. امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ایران در رقابت‌های المپیک باشم. رقابت‌های المپیک هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود و بهترین ورزشکاران جهان با یکدیگر به رقابت‌ می پردازند، همین موضوع موجب می‌شود تا حساسیت این رقابت‌ها نسب به بازی‌های جهانی بیشتر باشد.
    انتهای پیام

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوشاد عالمیان پس ازکسب سهمیه المپیک: امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای ورزش ایران باشم"
    1. حنطه گفت:

      با سلام نوشاد عزیز راهیابی شما را به به مسابفات المپیک به شماو مربیان محترم و مسئولین فدراسیون خصوصا خانواده محترمتان تبریک و تحنیت عرض مینمایم

    2. باسلام به خدمت آقای عالمیان این موفقیت بزرک رو به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض مینمایم انشالاه تو المبیک بتونید نماینده خوبی برای کشور عزیزمان ایران باشید من یقین دارم که شما با انجام بازیهای خوب بینک بنک دنیا رو تو المبیک لندن تکان خواهید داد.


    تازه ترین اخبار