امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۰:۱۴  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13217
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سهمیه‌ی شهسواری نشانگر توانایی بالای بانوان بود سیما لیموچی گفت: با کسب سهمیه المپیک در پینگ‌پنگ بانوان ثابت کردیم که توانایی بالایی در این بخش داریم و باید برنامه‌ریزی‌های زیادی در این زمینه صورت گیرد. سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: من این موفقیت را…

    سهمیه‌ی شهسواری نشانگر توانایی بالای بانوان بود

    سیما لیموچی گفت: با کسب سهمیه المپیک در پینگ‌پنگ بانوان ثابت کردیم که توانایی بالایی در این بخش داریم و باید برنامه‌ریزی‌های زیادی در این زمینه صورت گیرد.

    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: من این موفقیت را به تمام ورزشکاران زن، کمیته ملی المپیک ، وزارت ورزش ، فدراسیون تنیس روی میز و … تبریک می‌گویم، چون برای اولین بار بود که چنین موفقیتی در پینگ‌پنگ بانوان به دست آمد و این اتفاق بسیار خوبی است.

    وی با اشاره به این که تمرینات فشرده‌ای برای آماده سازی ملی‌پوشان بانوان پینگ‌پنگ باز انجام شد، افزود: ما فیلم‌های مسابقات دو ماه پیش را که در گلستان برگزار شد، بارها مشاهده کردیم و برای تمرینات خود برنامه‌ریزی داشتیم که این موضوع به ما بسیار کمک کرد.

    لیموچی ادامه داد: تکنیک شهسواری هم در کسب این موفقیت بسیار تاثیرگذار بود و ما ایمان داشتیم که اگر مشکل خاصی به وجود نیاید و این پینگ‌پنگ باز تمرکزش را از دست ندهد، حتما می‌تواند سهمیه المپیک را کسب کند.

    سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ادامه داد: مسابقات در شرایطی برگزار شد که بازیکنان ما با حجاب در مقابل رقبای خود حاضر می‌شدند، اما با اختلاف زیاد می توانستند حریفان خود را شکست دهند.

    لیموچی با بیان این که چپ دست بودن شهسواری از جمله نکات برتری وی برابر حریفانش است، افزود: حالا که این موفقیت به دست آمده است، نیاز است که توجه بیشتری به پینگ‌پنگ بانوان شود و امکانات خوبی را در اختیار ما قرار دهند.

    وی ادامه داد: خوشبختانه از لحاظ علمی بانوان ایران هیچ چیز از دیگر کشورها کم ندارند، اما نیاز است که بتوانیم ارتباط خود را با علم جدید حفظ کنیم. اردوهای تدارکاتی داخلی و خارجی حتی به صورت هر ماه یک بار از جمله برنامه‌های است که باید برای آمادگی بیشتر مد نظر قرار گیرد.

    لیموچی افزود: باید از فدراسیون تنیس روی میز تشکر کنم که در این مدت تمام امکاناتی که لازم داشتیم را در اختیارمان قرار داده است. ما برای ادامه تمرینات خود نزدیک به ۱۰ هزار توپ پینگ پنگ نیاز داریم که تاکنون هزار توپ را در اختیار داشته‌ایم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پس از کسب اولین سهمیه المپیک در پینگ پنگ بانوان سرمربی تیم ملی بانوان: سهمیه‌ی شهسواری نشانگر توانایی بالای بانوان بود"

    نظرات برای این مطلب بسته شده است.


    Sorry, the comment form is closed at this time.

    تازه ترین اخبار