امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۷:۵۶:۲۴  آخرین بروزرسانی : دی ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13220
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس هیات پینگ پنگ استان مازندران، کسب سهمیه بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن توسط ‘نوشاد عالمیان’، پینگ پنگ باز پر افتخار این استان را در تاریخ این رشته ورزشی در استان مازندران بی سابقه دانست. ‘عباس زعفری’ روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پینگ پنگ استان مازندران، نخستین بار است که سهمیه حضور در بازی…

    رییس هیات پینگ پنگ استان مازندران، کسب سهمیه بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن توسط ‘نوشاد عالمیان’، پینگ پنگ باز پر افتخار این استان را در تاریخ این رشته ورزشی در استان مازندران بی سابقه دانست.
    ‘عباس زعفری’ روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پینگ پنگ استان مازندران، نخستین بار است که سهمیه حضور در بازی های المپیک را کسب می کند.
    زعفری اضافه کرد: نوشاد عالمیان، پینگ پنگ باز ملی پوش مازندرانی در مرحله نهایی رقابت های انتخابی بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن در منطقه آسیای مرکزی که در تهران برگزار ‌شد، با برتری برابر حریفان خود، جواز حضور در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن را کسب و برای نخستین بار، پینگ پنگ استان مازندران را المپیکی کرد.
    رییس هیات پینگ پنگ استان مازندران گفت: عالمیان در مرحله مقدماتی برابر تمام حریفان خود پیروز شده بود و امروز (چهارشنبه) ابتدا برابر برادرش ‘نیما عالمیان’ به برتری ۴ بر ۲ دست یافت و در نهایت با پیروزی ۴ بر یک مقابل ‘محمدرضا اخلاق پسند’، سهمیه حضور در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن را به دست آورد.
    وی افزود: نوشاد عالمیان در سال های اخیر در همه رده های سنی درخشش داشت و کسب سهمیه بازی های المپیک، بهترین مقامی بود که یک ورزشکار می توانست مزد سال ها تلاش شبانه روزی خود را کسب کند.
    او ادامه داد: به طور قطع، باید شاهد درخشش نوشاد عالمیان در بازی های المپیک بود و بدون شک شگفتی ساز المپیک لقب خواهد گرفت.
    رییس هیات پینگ پنگ استان مازندران گفت: در مجموع چهار پینگ پنگ باز استان مازندران در مرحله نهایی رقابت های انتخابی المپیک ۲۰۱۲ لندن در منطقه آسیای مرکزی در تهران حضور داشتند که خوشبختانه بهترین نتیجه ممکن هم کسب شد.
    وی افزود: برادران نوشاد و نیما عالمیان و پویا و محبوبه عمرانی از استان مازندران در قالب تیم ملی در مرحله نهایی رقابت های انتخابی پینگ پنگ بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن در منطقه آسیای مرکزی در تهران حضور داشتند
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رییس هیات پینگ پنگ استان مازندران:کسب سهمیه پینگ پنگ المپیک برای مازندران بی سابقه است"
    تازه ترین اخبار