امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۱:۰۲  آخرین بروزرسانی : دی ۲۱ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13240
    ارسال خبر چاپ خبر
  • وزارت ورزش و جوانان در پیامی موفقیت ندا شهسواری ملی پوش شایسته تیم تنیس روی میز را در رقابتهای کسب المپیک ۲۰۱۲ لندن تبریک گفت.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ، متن پیام اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به این ملی پوش که نخستین بار در تاریخ تنیس روی میز…

    وزارت ورزش و جوانان در پیامی موفقیت ندا شهسواری ملی پوش شایسته تیم تنیس روی میز را در رقابتهای کسب المپیک ۲۰۱۲ لندن تبریک گفت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ، متن پیام اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به این ملی پوش که نخستین بار در تاریخ تنیس روی میز کشور، موفق به کسب سهمیه المپیک در بخش بانوان شد، به این شرح است:
    خداوند بزرگ را شاکریم که تلاش، همت وعزم راسخ جوانان ورزشکار کشورمان بار دیگر موجب سربلندی، عزت و افتخار هم میهنانمان در جای جای جهان پهناور شد.
    بی ترید کسب سهمیه حضور در بخش بانوان مسابقات تنیس روی میز بازیهای المپیک ۲۰۱۲ که نخستین بار حاصل شد، نشان از ایمان محکم جوانان ایران زمین دارد و انشاالله بحول و قوه الهی این توفیق آغازی بر درخشش و افتخارآفرینی بانوان ورزشکار در رقابتهای آتی باشد.
    اداره کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان موفقیت ندا شهسواری را در مسابقات کسب سهمیه المپیک که به میزبانی کشورمان برگزار شد، به این ورزشکار، مسئولین فدراسیون تنیس روی میز و کادر فنی تیم ملی تبریک گفته و توفیق روز افزون این عزیز را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیام تبریک وزارت ورزش و جوانان به ملی پوش تنیس روی میز"
    1. amidi گفت:

      با سلام این موفقیت را به خانمها شهسواری،صامت،عمرانی،رهنما و صمدی اعضای تیم ملی بانوان و مربیان محترم خانمها لیموچی ،سموعی،رجبیان ،قوام زاده و رحیمی،هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه،خانمها پوستین دوز،یوسفی و گودرزی و کل خانواده پینگ پنگ تبریک میگویم. امیدوارم در سالهای اتی شاهد موفقیت بیشتری در ورزش بانوان باشیم

    2. mona گفت:

      به شرافتم قسم قبل مسابقات رئیس هیات کرمانشاه آقای مژگانی به ندا گفته بود ما اصلا بازیکنی به اسم ندا شهسواری نداریم شما دارید به ایشان که اصلا فردی نالایق است تبریک میگویید؟

    3. mona گفت:

      با سلام خدمت آقای علوی دوست داشتنی واقعا از سایت خوب شما تشکر میکنم که حداقل ما میتونیم درددلهامونو اینجا عنوان کنیم شاید مسئولین فدراسیون چاره ای بکنن

    4. پيشيار گفت:

      با سلام و احترام
      جناب آقای علوی عزیز،
      فکر کنم ناراحتیه آقای مژگانی از این نیست که خانم شهسواری توی سایتها چیزی برعلیه اون گفته، احتمالاً ناراحته که چرا ایشون توی کرمانشاه و با بازیکنان اونجا تمرین نمیکنه.
      فکرکنم هردوتاشون حق دارند؛هم خانم شهسواری که مجبوره برای پیشرفت خودش و اعتلای نام ایران با بازیکنان قویتر از خودش تمرین کنه و البته با اتخاب شدن برای المپیک جواب این برنامه ریزیش رو هم گرفت(خدا رو شکر) و هم آقای مژگانی که انتظار داره خانم شهسواری دینش رو به شهر و استانش ادا کنه.

    5. پيشيار گفت:

      با سلام
      البته در بین مشکلات موجود در ورزش کشور این موضوع اونقدر بی اهمیته که جای پیگیری نداره و من فقط ناراحت شدم که اون خانم mona به اولین نماینده پینگ پنگ باز زن ایرانی در المپیک میگه نالایق!
      ولی با توجه به تمام وقت و هزینه ای که جنابعالی در راه تنویر افکار عمومی میگذارید، میتونید با خود آقای مژگانی هم تماس بگیرید.
      البته من شنیدم خانم شهسواری یه نسبت نزدیک با دوست بسیار عزیزم آقای مهدی خوشمرام،بازیکن خوش استیل آذربایجانی ساکن کرمانشاه داره که اگه اینطور باشه از ایشون هم میتونید راجع به پشت پرده های این حرفها کسب اطلاع کنید.

    6. mona گفت:

      با سلام خدمت آقای پیشیار و آقای علوی عزیز من خدایی ناکرده به ندای عزیزم نگفتم نالایق بلکه اگر آقای پیشیار دقت بکنین منظور من از نالایق جناب آقای مژگانی هستن

    7. mona گفت:

      در ضمن واقعا ندا مثل خواهر من میمونه در مورد نسبت آقای مهدی خوش مرام با ندا باید عرض کنم ایشان داماد خانواده ندا شهسواری هستن مذاکره کنین

    8. mona گفت:

      و کاملا در بطن این موضوعات و حواشی هیات پینگ پنگ کرمانشاه هستن حتی جناب آقای پیشیار عزیز هیات و مسئولین پینگ پنگ کرمانشاه

    9. mona گفت:

      تقریبا باعث وبانی کناره گیری آقای خوش مرام را نیز از پینگ پنگ کرمانشاه شده اند میتوانین برای صداقت این حرفها با آقای خوش مرام نیز مذاکره کنین

    10. زهرا رسولی گفت:

      با سلام خدمت آقای عمیدی ،از خیلی های دیگر در تشکرات خود یاد نکردید؟کسانی که حداقل در یک مقطع برای ندا زحمت کشیدند: وقتی از سموعی و قوام زاده و گودرزی و….که چند جلسه همراه اودر تیم بودند تشکر کردید از خانم خلوصی که امسال با ندا به قطر و چین رفت یا خانم امیریان که سالهای گذشته با ندا به چین و آلمان رفت یا از اعضای دیگر فدراسیون و بازیکنان دیگر تیم ملی که در مقاطعی با اون باز ی کردند و یا داورانی که در این مسابقات چشم هاشونو روی خیلی از حقایق بستند هم تشکر می کردید خدا شما و ما را به راه راست هدایت کند،اگر چه خدا هم از دست ما به اصطلاح ورزشی ها خسته شده.

    11. صبا گفت:

      با سلام خدمت ندای عزیز و سایر دوستان خانم رسولی انقدر از خانم امیریان و امثال ایشون قدردانی نکنین یکسر تشریف بیارین کرمانشاه و ببینین ایشون با آقای مژگانی چه حکومتی راه انداختن ندا تو کرمانشاه دشمنش به تعداد تارموی شماست نه تنها ندا بلکه کل خانواده شهسواری از جمله سارای دوست داشتنی که هیچ وقت به حقش نرسیده بخاطر همین امثال خانم امیریان تو رو خدا آقای علوی اینارو چاپ کنین آیا دختر خانم امیریان هم برا المپیک انتخاب میشد همین جوری استقبال میکردند؟؟؟؟؟؟؟

    12. زهرا رسولی گفت:

      با سلام صبا و منای عزیز اگر متن ارسالی مرا به دقت می خواندید ان تشکراتی که من عنوان کردم در حد شاید متلک بود چرا که از افراد اصلی که در موفقیت ندای دوست داشتنی نقش نداشتند حرفی به میان نیامد ولی از مسئول خدمات فدراسیون تا راننده اتوبوسی که ندا را تا تهران می آورد تشکر شد این موارد را نوشتم تا همه بدانند اگر سارا نبود که با ندا در خانه توپ بزند و یا والدین ندا که با تحمل این دوره چند ساله نفش اساسی را داشته اند حرفی نشد موفقیت ندا به این چند ماه بر نمی گردد بلکه به یک دوره ریاضت و تلاش حداقل ده ساله او و خانواد اش بر می گردد.


    تازه ترین اخبار