امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۴:۳۳  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13256
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ سیما لیموچی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره به کسب سهمیه المپیک توسط ندا شهسواری اظهار داشت: از روز اول هم گفتم که بازیکنان ما از لحاظ تکنیکی چیزی از رقبای خود کم ندارند. بازیکنان نسبت به روز اول مسابقات ۸۰ درصد تغییر کرده‌اند؛…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ سیما لیموچی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، با اشاره به کسب سهمیه المپیک توسط ندا شهسواری اظهار داشت: از روز اول هم گفتم که بازیکنان ما از لحاظ تکنیکی چیزی از رقبای خود کم ندارند. بازیکنان نسبت به روز اول مسابقات ۸۰ درصد تغییر کرده‌اند؛ زیرا وقتی با مشاهده فیلم‌ها به واقعیت بازی حریفان پی بردند، بهتر توانستند مقابل آنان بازی کنند.

    وی ادامه داد: شهسواری دو ماه پیش در رقابت‌های کاپ فجر گلستان با نتیجه ۴ بر ۳ مقابل حریف قزاق خود شکست خورده بود، اما اکنون توانست به پیروزی ۴ بر یک مقابل حریف قدرتمند خود دست یابد و این نشانگر پیشرفت فراوان بازیکنان در این مدت است.

    سرمربی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان این موفقیت را مدیون همدلی و کار گروهی فدراسیون و کادرفنی پینگ‌پنگ دانست و تصریح کرد: این موفقیت بسیار ارزشمندی برای پینگ‌پنگ بانوان است. همراهی و حمایت فدراسیون پینگ‌پنگ با ورزشکاران بسیار بی‌نظیر بود.

    لیموچی گفت: اگر بازیکنان در تورنمنت‌های بیشتری شرکت کنند، با تیم‌های بسیار قوی‌تر بازی‌های بسیار زیباتری نشان خواهند داد. با این پیروزی آنچه که شایسته زنان توانمند است، به دست آمد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیموچی: کسب جواز المپیک شایستگی زنان توانمند ایران را نشان داد"
    1. سارا کريميان گفت:

      مطمئنا ندا شایسته ترین بود برای این سهمیه که خانم لیموچی این شایستگی را باور داشت و به او القا کرد. جا دارد از روانشناس مثبت گرا و مهربان تیم نیز تشکر ویژه کرد .

    2. حسن گفت:

      سلام و عرض ادب.درود بر شما شیر زنان ایران اسلامی.با توجه به اعلام شما درحمایت کامل توسط فدراسیون از این مهم تا حصول نتیجه تشکر از خانم پوستین لازم و ضروری است.با تشکر


    تازه ترین اخبار