امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۸:۲۳  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13262
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ندا شهسواری در گفتگو با سایت فدراسیون اظهار داشت: از کسب این قهرمانی و سهمیه المپیک بسیار خوشحالم. وی ادامه داد: : اصلا فکرش را نمی‌کردم بتوانم المپیکی شوم اما پس از اردوی ۱۰ روزه بسیار خوبی که در مجارستان داشتیم و با حریفان رنکینگ بالای مجاری…

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ ندا شهسواری در گفتگو با سایت فدراسیون اظهار داشت: از کسب این قهرمانی و سهمیه المپیک بسیار خوشحالم.

    وی ادامه داد: : اصلا فکرش را نمی‌کردم بتوانم المپیکی شوم اما پس از اردوی ۱۰ روزه بسیار خوبی که در مجارستان داشتیم و با حریفان رنکینگ بالای مجاری بازی کردیم، متوجه پیشرفت نسبی خود شدم به خودم ایمان آوردم.

    شهسواری با تشکر از مسئولان فدراسیون تنیس روی میز خاطرنشان کرد: در مسابقات دهه فجر در گرگان به بازیکن قزاقستانی که شکستش دادم، ۴ بر یک باخته بودم، به همین دلیل در گیم اول با استرس بازی کردم اما راهنمایی‌های خانم لیموچی باعث شد بتوانم در ادامه مسابقه چهار گیم ارزشمند از حریف کسب کرده و جواز حضور در المپیک را به دست آورم.

    اولین بانوی المپیکی تنیس روی میز ایران تصریح کرد: در آخرین تمرینات خود تقریبا مطمئن بودم که می‌توانم سهمیه المپیک را کسب کنم. سطح رقابت‌های کسب سهمیه المپیک خیلی خوب بود و آوردن دو مجارستانی به عنوان یار تمرینی بسیار به تمرینات ما کمک کرد و با گرفتن فیلم مسابقات از حریفان خود در این رقابت‌ها توانستیم برای رویارویی با آن‌ها آماده شویم.  .

    شهسواری افزود: امیدوارم اردوهای متداولی را از سوی فدراسیون داشته باشیم تا بتوانم برای هر چه بهتر ظاهر شدن در المپیک آماده شوم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "شهسواری: با برنامه‌ریزی مناسب خودم را در المپیک نشان می‌دهم"
    1. ابری گفت:

      برای ندای عزیز ونوشادقهرمان از طرف کلیه داوران ارزوی سر بلندی وموفقیت دارم

    2. جمال مفاخری گفت:

      سرکار خانم ندا شهسواری کسب سهمیه المپدک لندن و عنوان اولین بانوی کردشرکت کننده درتمامی المپیکهارابه شما وجامعه ورزش کشورتبریک عرض مینمایم امیدوارم ضعفهاوکمکاریهای اقای رثیس درزیرسایه موفقیت بزرگ شما قرار نگیرد


    تازه ترین اخبار