امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۸:۰۵:۱۶  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13267
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نوشاد عالمیان نفر اول پینگ پنگ ایران پس از کسب سهمیه ورودی المپیک لندن با بیان این مطلب گفت : مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتم و توانستم با کسب مقام اول در منطقه آسیای میانه ، سهمیه المپیک را کسب کنم. بسیار خوشحالم از این عنوان، چون برای اولین بار است که به المپیک…

    نوشاد عالمیان نفر اول پینگ پنگ ایران پس از کسب سهمیه ورودی المپیک لندن با بیان این مطلب گفت : مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتم و توانستم با کسب مقام اول در منطقه آسیای میانه ، سهمیه المپیک را کسب کنم. بسیار خوشحالم از این عنوان، چون برای اولین بار است که به المپیک راه پیدا می‌کنم. حریفان سرسختی در این رقابت‌ها حضور نداشتند و رقابت بین خود ایرانی‌ها بود. به نظر من هر چهار نماینده ایران بازی‌های قابل‌قبولی را از خود نشان دادند.

    عالیمان در مورد دیدار خود با محمدرضا اخلاق‌پسند در فینال این رقابتها گفت: بازی بسیار خوبی بود، اخلاق‌پسند یکی از بهترین پینگ‌پنگ‌بازان ایران است، اما من برای این بازی تمرکز بسیار زیادی کرده بودم و توانستم پیروز میدان شوم.

    وی در مورد برنامه های آینده خود برای حضور موفق در المپیک گفت: مسابقات آسیایی ماکائو و جهانی دورتموند آلمان را قبل از المپیک پیش رو داریم و باید خود را برای این رقابت‌ها آماده کنم. مسابقات المپیک هم مانند بازی‌های جهانی است، اما به دلیل اینکه هر ۴ سال یک‌بار برگزار می‌شود استرس زیادی دارد و سخت‌تر است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "عالمیان: حضور در المپیک استرس‌ دارد"
    1. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.ضمن تبریک مجدد به نوشاد عزیز.این استرس را باید به فال نیک گرفت.دلیلش ان است که بر خلاف همیشه نماینده ایرانی به عنوان یک مدعی مقام به المپیک میرود نه انکه فقط بخواهد حضور داشته باشد.توانایی این مهم در شما هست پس مطمئن باشید تا ان زمان با تمرینات مدون و برنامه ریزی شده و خوب از نظر فنی و اماده گی جسمانی وانالیز بازیکنان رقیب و تمرکز خوب و حمایتی که فدراسیون و کمیته المپیک و وزارت ورزش و از همه مهمتر دعای خیر مردم مظلوم کشور عزیزاسلامیمان که بدر قه راه شما فهرمان پهلوان خواهد بود استرس مرتفع و موفق خواهید شد . با تشکر


    تازه ترین اخبار