امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۵۷:۳۴  آخرین بروزرسانی : دی ۲۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13280
    ارسال خبر چاپ خبر
  •       وزیر ورزش و جوانان طی حکمی اعضای کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی را منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان، دکتر عباسی طی حکمی اعضای کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی را منصوب کرد. با حکم وزیر ورزش و جوانان محمد صادق اکبری…

     

     

     

    وزیر ورزش و جوانان طی حکمی اعضای کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی را منصوب کرد.
    به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان، دکتر عباسی طی حکمی اعضای کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی را منصوب کرد.
    با حکم وزیر ورزش و جوانان محمد صادق اکبری و وحید موسی زاده بعنوان مسئول و دبیر کمیته و حمید سجادی، عصمت الله ساکی زاده، صاحب حجتی، سیروس احمدی و پژمان نیاکی بعنوان دیگر اعضای این کمیته منصوب شدند.

    متن حکم دکتر عباسی به شرح زیر است:
    اکنون که در آستانه سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار گرفته ایم نظر به تعهد و تجارب ارزشمند، جنابعالی را به عنوان عضو کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی منصوب می نمایم.
    امیدوارم با بهره مندی از الطاف و عنایات الهی در گرامیداشت این ایام مبارک که مقارن با خجسته میلاد فرخنده حضرت ختمی مرتبت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) می باشد، با همکاری مجدانه سایر مدیران وزارتخانه در سطح کشور نسبت به اشاعه و ترویج آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تاکید بر تجدید میثاق و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهدای والا مقاممان موفق و موید باشید.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اعضای کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی منصوب شدند"
    تازه ترین اخبار