امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۸:۴۴  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13332
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران گفت: برای نخستین بار است که زنان ایرانی در رشته پینگ پنگ موفق به کسب سهمیه بازی های المپیک می شوند اما شادی و  احساسات مربوط به آن، به خوبی در رسانه های کشورمان  منعکس نشد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛نه فقط تصویری از ‘ندا شهسواری’…

    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران گفت: برای نخستین بار است که زنان ایرانی در رشته پینگ پنگ موفق به کسب سهمیه بازی های المپیک می شوند اما شادی و  احساسات مربوط به آن، به خوبی در رسانه های کشورمان  منعکس نشد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛نه فقط تصویری از ‘ندا شهسواری’ بلکه تصویری از ‘نوشاد عالمیان’ نیز در صفحات اصلی روزنامه ها چاپ نشد و موفقیتی که در پینگ پنگ با اعتبار ناچیز کسب شد، در فوتبال با اعتبارات میلیاردی، بیش از ۳۰ سال است کسب نشده و فوتبال کشورمان پس از بازی های المپیک ۱۹۷۶ مونترال کانادا هنوز نتوانسته است به بازی های المپیک راه پیدا کند.

     

    وی ادامه داد: خانواده ها و بستگان پینگ پنگ بازانی که موفق به کسب سهمیه شده اند، با هدف دیدن تصاویر و انعکاس خبری

     

    موفقیت این دو بازیکن، روزنامه های ورزشی را تهیه کردند اما در جایی که شادی ‘مصطفی دنیزلی’ مربی خارجی تیم فوتبال پرسپولیس تهران به تصویر کشیده شده بود، خبری از تصویر جوانان پینگ پنگ ایران نبود!

     

    لیموچی گفت: نوشاد عالمیان پنجمین مرد ایرانی است که موفق به کسب سهمیه بازی های المپیک شده است و او در سه سال اخیر با تمرینات متوالی در پی کسب این سهمیه بود.

     

    وی افزود: جا داشت در حالی که سایت فدراسیون بین المللی پینگ پنگ به طرز قابل توجهی به موفقیت دو جوان ایرانی پرداخته است، مطبوعات داخلی نیز نگاهی به تلاش این دو بازیکن داشته باشند.

     

    این سرمربی در ادامه به روند موفقیت دختران پینگ پنگ باز ایرانی در رقابت های انتخابی بازی های المپیک اشاره کرد و گفت: فدراسیون پینگ پنگ از ابتدای امسال با برگزاری رقابت های داخلی و اعزام تیم به چین، قدم های موثری برای آمادگی تیم ملی پینگ پنگ زنان انجام داده بود.

     

    وی ادامه داد: با توجه به کمی فرصت تا زمان آغاز رقابت های انتخابی، در نخستین گام، فیلم های مربوط به بازی های حریفان به ویژه بازیکنان قزاقستانی را تهیه و تماشا کردیم و علاوه بر یافتن نقاط قوت و ضعف های آنان، حتی نوع راکت و رویه آنها را

     

    کاملا مورد بررسی قرار دادیم.

     

    لیموچی تاکید کرد: در زمان باقی مانده تا رقابت های انتخابی، تیم پینگ پنگ زنان کشورمان به مدت دو هفته به مجارستان اعزام شد تا در اردوی مشترک با تیم ملی این کشور و سپس در تورنمنت بین المللی مجارستان شرکت کند.

     

    وی گفت: پس از بازگشت به ایران، دو بازیکن مجارستانی به ایران آمدند تا در اردو، حریف تمرینی بازیکنان ما باشند و بازیکنان با شیوه بازیکنان اروپایی برای رویارویی با حریفان قزاقستانی بیشتر آشنا شوند.

     

    لیموچی، موفقیت کسب شده در پینگ پنگ زنان و کسب نخستین سهمیه بازی های المپیک زنان ایران را نتیجه همدلی، هماهنگی و همفکری تمامی بازیکنان تیم ایران دانست.

     

    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان ایران گفت: بسیاری از افرادی که در مسابقه های پینگ پنگ بازی های المپیک حضور دارند، ورزشکارانی هستند که دو یا سه دوره سابقه حضور در بازی های المپیک را دارند.

     

    وی اضافه کرد: بازیکنان ما برای مبارزه با حریفان المپیکی خود

     

    در نخستین گام نیاز به یک برنامه بدنسازی بسیار قوی و ویژه پینگ پنگ بازان دارند.

     

    وی با اشاره به اینکه در بازی های المپیک لندن، بازیکنان ما قطعا مقابل حریفانی از کشورهای چین، ژاپن، کره جنوبی، سوئد، آلمان، ایتالیا و فرانسه قرار می گیرند، گفت: بازیکنان ما قبل از حضور در بازی های المپیک لندن باید در تورنمنت های بین المللی حضور پیدا کنند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیموچی:شادی کسب سهمیه پینگ پنگ زنان در بازی های المپیک به خوبی منعکس نشد"
    1. ali گفت:

      با سلام خدمت خانم لیموچی. سرکار خانم با تشکر از زحمات شما احتمالاً شما هیچکدام از روزنامه ها و حتی تلویزیون را ندیده اید. بعد از کسب سهمیه المپیک توسط بهترین های پینگ پنگ ایران نه تنها رسانه های صوتی و تصویری بلکه روزنامه ها نیز از کسب این سهمیه و با عنوان های درشت به تعریف و تمجید ملی پوشانمان پرداختند.
      امیدوارم که همیشه موفق باشید.

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.بسیار نکته مهمی این مربی بزرگوار مطرح کردوبدن سازی و امادهگی جسمانی.کمبود مربی بدن ساز که کاملا به این رشتهوارد و حتی بازیکن این رشته در سطح بالا بوده باشد احساس و بایستی این مهم سریعا تامین شود.اساس کار در موفقیت سریع این مورد است.با توجه به وقت باقیمانده چون بسیار کم است.جهت جلوگیری از افت به تفکیک ۲ برنامه لازم میباشدبرنامه اول ۸۰ درصد بدن سازی اختصاصی و اجرای تکنیکها بصورتی که سرعت حرکت پاها و سرعت ساعد در اجرای کلیه تکنیکها با لا رود.۲۰ در صدانعطاف و هماهنگی اعصاب و عضلات که باعث در اختیار گرفتن کلیه عضلات در گیر با تسلط کامل روی تک تک انها خواهد شد در برنامه اول به سرعت ایده ال خواهیم رسیدو با انالیز رقیبان و دیدن فیلمهای مربوطه خود باوری ایجاد و در تمر کز موفق خواهیم بود.از طرفی با توجه به این تنوع در تمرین پینگ پنگ زده گی بازیکن از بین خواهد رفت.در برنامه دوم به تدریج ۸۰ به ۷۰ به ۶۰ به۵۰به ۴۰ به ۳۰ به ۲۰ به ۱۰وبه۵ تقلیل و این مهم
      دقیقا در تاکتیکها منظورو اجرای تاکتیک با توجه به سرعت جدید بدست امده و هماهنگی اعصاب و عضلات تامین شده از ۱۰ در صد به ۲۰ و۳۰ و۴۰ و ۵۰و۶۰و۷۰وو۷۵درصد خواهد رسیدو بدیهی است ۲۰ در صد انعطاف و برگشت با حالت اولیه در جای خود باقی و روان شناسی ورزشی جهت خود باوری هر چه بیشتر در این قسمت نیز گنجانده خواهد شد.لازم به توضیح است گیم در غالب تاکتیک انجام میشودو ارتباط ۲ بر نامه و جلسه به جلسه سیستماتیک بودن انها توسط مربی بایستی کنترل و میزان پیشرفت در هر فاکتور در هر جلسه تمرینی ثبت و مشخص باشد.با تشکر از اساتید

    3. zynazamani گفت:

      با سلام و عرض تبریک لااقل به نائب رئیسان هیئتها ۱ پیامک بدهید تا موجب شادی ورزشکاران و هموطنانمان گردد

    4. لرکی پور گفت:

      باسلام بااینکه المپیکی شدن خانمها در ورزش تنیس روی میز به نحو مطلوب رسانه ای نشد اما تعجب در این است در پخش تلویزیونی مسابقات بین المللی تنیس روی میز که از ساعت ۹صبح با پخش مستقیم آغاز میشد بدلیل کمی وقت لحاظ شده بازیها رابطور کامل پخش نمی کردند یعنی ارزش مسابقات وانخاب بازیکنان تا این حد کم ارزش بود که پخش بازیها بطور ناقص صورت پذیرد ؟؟ با آنکه برای پخش صورت گرفته جای تشکر دارد ولی اهمیت موضوع به قدری است که لازم بود که زمان پخش بازیها بیشتر میشد .


    تازه ترین اخبار