امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۱:۲۰  آخرین بروزرسانی : دی ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13336
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با توجه به شرایط فعلی که هردونماینده ایران برای مسابقات المپیک سهمیه گرفته و به موفقیت بزرگی دست یافته ایم اعتقاد داریم که فعلا باید خانواده و همچنین جامعه ورزشی در خوشحالی و شعف نتایج بدست آمده باشند. اما گاهی وقتها نمیشود از حق گذشت و به مسائل حساس و گاها فراموش شده در لابلای…

    با توجه به شرایط فعلی که هردونماینده ایران برای مسابقات المپیک سهمیه گرفته و به موفقیت بزرگی دست یافته ایم اعتقاد داریم که فعلا باید خانواده و همچنین جامعه ورزشی در خوشحالی و شعف نتایج بدست آمده باشند.
    اما گاهی وقتها نمیشود از حق گذشت و به مسائل حساس و گاها فراموش شده در لابلای اتفاقات و حوادث نپرداخت.
    ما قصد نداریم در شرایط فعلی جوعمومی را از شادی دور نماییم ویا اینکه با گفته ها و نوشته ها این جشن ملی را تحت شعاع قرار دهیم اما لازم است به چند نکته ضروری و خیلی فوری اشاره نمایم.
    افشین نورروزی که متاسفانه بر اثر فشارهای بوجود آمده تحت شعاع یک سری حواشی و حوادث قرار گرفت و به اذعان کارشناسان و کاربلدان نتوانست به آنگونه که باید و شاید از تمام پتانسیل نامحدود خود استفاده نماید وخصوصا بعد از اینکه در ماجرای جذب بازیکنان به او جفا گردید و….
    این بازیکن همواره قدرتمند و تکنیکی و تاکتیک پذیر که از قضا هم مربیان تیم ملی و هم مدیران آن از او و بازی ایشان راضی هستند حتما باید در مسابقات برون مرزی آتی شرکت داشته باشد .آقایان مسئول که این روزها همزمان با خانواده تنیس روی میز کشور در شادی و شعف به سر می برند بخوبی اطلاع دارند که افشین نوروزی مورد تایید آقای پرآوزه نیز می باشد واز همه اینها گذشته رنک افشین بگونه ای است که باید در رقابتهای بعدی بین المللی شرکت نموده تا هم از رنکینگ کشور دفاع گردد وهم اینکه این بازیکن ارزنده اخلاقی که سالها جوانی خود را صرف افتخار برای این کشور نموده مورد توجه ببشتر قرار گیرد.
    جناب آقایان مسئول وخصوصا کمیته فنی : یادتان نرود که امین میرالماسی یکی از مظلوم ترین بازیکنان سطح کشور لقب گرفته است و متاسفانه در لابلای طوفانهای حوادث نام و کارارزشمند او مورد فراموشی و کم لطفی قرار گرفته است.
    مگر نه اینکه این جوان شایسته در زمانی که بازیکنان معترض ملی و طراز اول بنا به هر دلیل در رقابتهای انتخابی ملی شرکت ننموده بودند توانست بدور از هرگونه حاشیه در این رقابتها شرکت نموده و از قضا به مقام قهرمانی دست یابد؟
    آیا به نظر شما حق او ضایع نشده است؟آیا به نظر شما برای دلجویی و دفاع از حقیقت هم که شده نباید به او یک فرصت بین المللی داده شود؟
    شما را با انصافتان در این باره تنها می گذارم و بدون جو سازی اما با درایت نتایج این موارد را از نزدیک دنبال خواهم کرد.
    بهتر نیست کمی متمرکز تر از گذشته این جوانترها و قهرمانان پایه تر را نیز مورد توجه و مرحمت ویژه قرار دهیم؟

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "افشین نوروزی و امین میرالماسی را دریابیم"
    1. لرکی پور گفت:

      باسلام همه میدانند که در رشته تنیس روی میز داشتن رنکینگ جهانی یعنی چه وبا چه زحمتی بدست می آید بنابراین فردی با خصوصیات آقای افشین نوروزی بخوبی میتواند از موقعیت جهانی اش با توجه به آمادگی وتجربه اش چگونه دفاع کند امیدوارم این جوان سخت کوش بتوانند کماکان سکان دار افتخار آفرینان کشور جمهوری ایران اسلامی باشند .

    2. حمید رضا گفت:

      برادر عزیز وبزرگوار جناب آقای علوی عزیز
      از اینکه نشان داده اید همواره به فکر کارهای انجام نشده وبرزمین مانده و گاهای فراموش شده و مهم واساسی برای پینگ پنگ کشور هستید از شما صمیمانه سپاسگذارم.امید است مسئولین فدراسیون خصوصا کمیته فنی به نکته خیلی مهم شما در این ارتباط توجه ویژه فرمایند خصوصا جناب آقای بابادی وند و آقای عمیدی وحاج داوود عزیز.
      ممنون از شما

    3. ریاحی پور گفت:

      سلام
      از مدیر محترم سایت بخاطر زیر نظر گرفتن مسائل و مشکلات روز نهایت تشکر را دارم و باید عرض کنم که شما دقیقا دست روی اصل مطلبی گذشاته اید که واقعا نظر ما ودوستان می باشد ای کاش مسئولین فدراسیون به این نکته های بزرگ واصلی توجه ودقت نمایند

    4. هوشیار کاشف گفت:

      بله من هم با این موردکاملا موافق هستم که امیدوارم در این برهه از زمان که ایام شادی و شادمانی تنیس روی میز است دل این بازیکنان عزیز و گرامی نیز بدست آید هرچند حق آنان نیز می باشد.
      با تشکر از مدیر محترم سایت آقای علوی

    5. برهان منطقی گفت:

      آقای علوی
      سلام
      فدراسیون نشینان مست ونشئه المپیک هستند.از اینکه چنین مواردی را یادآوری می کنید خیلی ممنون .لایق حضور در کمیته فنی هستید.

    6. پيشيار گفت:

      با سلام
      هرکاری که باعث اعتلای نام کشور و کمک به پینگ پنگ باشد شایسته تقدیر است. ان شاءالله که بهترینها، در مسابقات برون مرزی شرکت و برای خود و کشور مقام کسب کنند. از تجربیات بین المللی افرادی مثل افشین نمیشه گذشت ولی همه برای بهترین بودن باید تلاش کنند.
      آیا پوریا عمرانی،طاهرخوانی،شیشه گرها،نیما عالمیان،روئین تن و … جزء جوانها و قهرمانان پایه نیستند؟
      همیشه باید محدودیتها را نیز در نظر گرفت و انصاف داشت.


    تازه ترین اخبار