امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۰۹:۱۴  آخرین بروزرسانی : دی ۲۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13340
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مراسم تجلیل از قهرمانان سال‌های ۸۹ و ۹۰ تا پایان امسال و یا اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.   حمید سجادی، معاون ورزش‌های قهرمانی وحرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: بنا به دستور وزیر ورزش و جوانان قرار است تا…

    مراسم تجلیل از قهرمانان سال‌های ۸۹ و ۹۰ تا پایان امسال و یا اردیبهشت سال آینده برگزار خواهد شد.

     

    حمید سجادی، معاون ورزش‌های قهرمانی وحرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: بنا به دستور وزیر ورزش و جوانان قرار است تا پایان امسال مراسم تجلیل از قهرمانان مدال‌آور در سال‌های ۸۹ و ۹۰ را به طور همزمان برگزار کنیم.

     

    وی ادامه داد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا زمان مناسبی را هماهنگ کنیم تا رییس جمهور هم در این مراسم حضور پیدا کند.

     

    سجادی در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری مراسم پیش از پایان سال قطعی است، تصریح کرد: اگر نتوانستیم مراسم را در اسفندماه برگزار کنیم، حداکثر تا فروردین یا اردیبهشت ماه جشن تجلیل از قهرمانان را برگزار خواهیم کرد.

     

    سجادی با بیان اینکه اگر این مراسم را برگزار نکنیم به ضرر وزارتخانه است، تاکید کرد: چنانچه مراسم برگزار نشود، انباشتگی جوایز بیشتر می‌شود. وقتی قرار است ورزشکاران تشویق شوند، هرچه سریع‌تر این اتفاق بیفتد میزان اثرگذاری افزایش خواهد یافت.

     

    معاون ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان با عذرخواهی از ورزشکاران برای تاخیر در پرداخت جوایز سال ۸۹ به ایسنا گفت: ورزشکاران باید این تاخیر را به بزرگواری خودشان ببخشند و بدانند که این انگیزه برای برگزاری مراسم تقدیر در وزارتخانه وجود دارد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حمید سجادی: ورزشکاران تاخیر را به بزرگواری خودشان ببخشند"
    1. نادراسلامی گفت:

      بهترین پاداش برای ورزشکاران استفاده از کارآزمودگان هررشته است نه دوستان ورفقای ناآشناباورزش.


    تازه ترین اخبار