امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۳:۵۳:۱۴  آخرین بروزرسانی : دی ۲۴ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13343
    ارسال خبر چاپ خبر
  • همسرمحترم جناب آقای شیخی از تمامی کسانی که در ارتباط با مشکل پیش آمده به هر طریقی  ابراز محیت و دلجویی فرموده اند تشکر نموده است. متن پیام که بدستمان رسیده به شرح زیر است: هوالشافی از تمامی کسانی که در ارتباط با کسالت جناب آقای شیخی به ما ابراز محبت و دلجویی نموده و…

    همسرمحترم جناب آقای شیخی از تمامی کسانی که در ارتباط با مشکل پیش آمده به هر طریقی  ابراز محیت و دلجویی فرموده اند تشکر نموده است.
    متن پیام که بدستمان رسیده به شرح زیر است:
    هوالشافی
    از تمامی کسانی که در ارتباط با کسالت جناب آقای شیخی به ما ابراز محبت و دلجویی نموده و با پیگیریهای خود به ما دلگرمی و روحیه مضاعف داده اند تشکر وقدردانی میگردد.
    همچنین از جناب آقای زارع پور رئیس فدراسیون و خصوصا آقای عمیدی که با بسیج کردن دوستان ورزشکار در منطقه ما را شرمنده فرمودند تشکر ویژه مینمایم.
    از هیئت تنیس روی میز مشهد و تمامی دست اندرکاران این منطقه با احترام یاد میکنم.
    باید بصورت اختصاصی وویژه از جناب پروفسور فرجی که در یک عمل بسیار حساس سلامتی و حیات مجدد را به آقای شیخی برگرداندندتشکر نمایم.
    در این جا لازم است به دوستداران آقای شیخی اعلان نمایم که خوشبختانه حال ایشان بعد از عمل جراحی رو به بهبودی است و سطح هوشیاری ایشان همواره رو به بهبودی و رضایت بخش اعلان می شود.
    باز هم از همه تشکر می نمایم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیام تشکر همسر گرامی آقای شیخی"
    1. جمال فتاحی گفت:

      با سلام خدمت همسر گرامی جناب آقای سید نادر شیخی-من از اهواز این پیام رو واسه شما میذارم -سید بزرگ ما، در کشور فردی دوست داشتنی و محبوب هستن تا جاییکه خدا رو گواه میگرم ناراحتی رو در چهره خیلی از مربیان و ورزشکاران این رشته در اهواز و در باشگاه حفاری دیدم وقتی که این خبر رو شنیدن و از ته دل همه واسه سلامتی ایشون دعا کردن.انشالله زودتر خوب میشن و بازم شاگردان با اخلاقی مثل رامین شریتی ها و صامت ها رو به کشور معرفی میکنه

    2. حسن گفت:

      با سلام و عرض ادب.در تایید صحبتهای اقای فتاحی خدا میداند به محض اطلاع وبدلیل طریقه اطلاع رسانی شوکی قوی به این حقیر وارد شد که خانوادها م با توجه به طرز برخورد فکر کردند اتفاقی بسیار بد برای یکی از نزدیکان افتاده که درست هم بود.بانوی محترم صداقت در تدریس و کار ایشان ارزشها را عملا در فرهنگ این خانواده ورزشی تعریف میکردو ایشان به همه اعضائ این خانواده ورزشی نزدیک است خدا را شکر بهبودی حاصل شده است.و تشکر از مسئول فدراسیون که در این رابطه عملا انچه در توان داشت را در طبق اخلاص گذاشت.با تشکر

    3. بخشنده گفت:

      با سلام
      امیدوارم آقای شیخی عزیز هر چه زودتر سلامتی کامل خود باز یابد و شاهد حضور مجددشان در سالنهای ورزشی باشیم . خداوند همه انسانها را دوست دارد انسانهای خوب را بیشتر . خداوند به این انسان خوب عمر با عزت عنایت کند .

    4. رنجبر گفت:

      باسلام خدمت خانواده محترم جناب اقای شیخی امیدوارم که با الطاف حق تعالی و دعای دوستان هرچه زودتر سلامتی خویش را به دست اورند و سایه پر برکتشان بر سر خانواده وجامعه پینگ پنگ همچنان پایدار باشد.


    تازه ترین اخبار