امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۳۷:۱۷  آخرین بروزرسانی : دی ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13484
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فدراسیون پینگ‌پنگ قزاقستان راهیابی ۲ ملی‌پوش ایرانی به رقابت‌های المپیک لندن را تبریک گفت. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از روابط عمومی فدراسیون پینگ‌پنگ، در پیام تبریک فدراسیون قزاقستان آمده است: “بهترین تبریکات ما را جهت کسب سهمیه انتخابی المپیک را پذیرا باشید. شما شانس حضور در مسابقات المپیک را در بخش مردان…

    فدراسیون پینگ‌پنگ قزاقستان راهیابی ۲ ملی‌پوش ایرانی به رقابت‌های المپیک لندن را تبریک گفت.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از روابط عمومی فدراسیون پینگ‌پنگ، در پیام تبریک فدراسیون قزاقستان آمده است: “بهترین تبریکات ما را جهت کسب سهمیه انتخابی المپیک را پذیرا باشید. شما شانس حضور در مسابقات المپیک را در بخش مردان و زنان به دست آوردید که این گام بلندی است برای موفقیت های بعدی در پینگ‌پنگ ایران به خصوص در بخش بانوان.
    ما از شما برای برگزاری عالی مسابقات انتخابی المپیک در ماه ژانویه در ایران سپاسگزاریم و امیدواریم در آینده همکاری دو جانبه این دو کشور ادامه داشته باشد”.

     

    * هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر جوانان و امید که قرار بود ۳۰ دی ماه برگزار شود به دلیل برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی دورتموند آلمان به تعویق افتاد.
    تاریخ برگزاری این پیکارها توسط سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ متعاقباً اعلام خواهد شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیام تبریک فدراسیون قزاقستان و تعویق لیگ‌برتر جوانان به دلیل انتخابی تیم‌ملی"
    تازه ترین اخبار