امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۷:۳۰  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13489
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: توقع غیر منطقی است که از شهسواری در بازی های المپیک توقع مدال داشته باشیم. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محجوبه عمرانی در مورد بازی های تنیس روی میز کسب سهمیه المپیک تصریح کرد: رقابت اصلی بین ایران و قزاقستان بود که خیلی هم سخت و…

    عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: توقع غیر منطقی است که از شهسواری در بازی های المپیک توقع مدال داشته باشیم.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛محجوبه عمرانی در مورد بازی های تنیس روی میز کسب سهمیه المپیک تصریح کرد: رقابت اصلی بین ایران و قزاقستان بود که خیلی هم سخت و نزدیک بود . بالاخره نتیجه این شد که یک بانوی ایرانی سهمیه المپیک را کسب کند.
    وی ادامه داد: خیلی غیر منطقی است که از شهسواری توقع مقام در مسابقات المپیک را داشته باشیم . همین که یک خانم ایرانی توانست برای اولین بار در این مسابقات حضور پیدا کند برای همه دختران ایرانی افتخار بزرگی است. مثل بازیکن های قزاقستانی که در مسابقات المپیک هیچ کاری نمی کردند و فقط حضورشان برای کشورشان افتخار آمیز بود.
    عمرانی درباره دیگر مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: فدراسیون اعلام کرده اعزام های دیگری هم داریم و از کشور و نحوه اعزام بی اطلاع هستم.
    عضو تیم ملی تنیس روی میز بانوان در مورد حریفان تمرینی مجارستانی تیم اظهار داشت: بانوان ملی پوش تیم تنیس روی میز دیگر مربی خارجی نمی خواهند. ما قبلا از فدراسیون مربی خارجی خواسته بودیم ولی از این به بعد ما فقط حریف تمرینی خارجی می خواهیم و کاملا از مربی خود لیموچی راضی هستیم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "محجوبه عمرانی:دیگر مربی خارجی نمی خواهیم / از لیموچی راضی هستیم"
    1. لرکی پور گفت:

      با سلام ، آفرین به این صدق گفتار ، امیدوارم با تلاش مضاعف و تمرین های بیشتر بتوانید در جهان مطرح شوید مطمئن باشید حسب تلاش وکسب نتیجه مسئولین نیز جهت رضایت وپیشترفت بانوان در کلیه رده های سنی اقدام بهینه را انجام خواهند داد .

    2. ابری گفت:

      محجوبه عزیزم الحق که فرزند اون پدر ومادری هستی که زندگی خودرا وقف ورزش وراستی درستی کردند.


    تازه ترین اخبار