امروز: شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۶:۳۵:۵۴  آخرین بروزرسانی : دی ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13517
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  ایان مارشال انگلیسی بعد از تعریف و تمجید از نوشاد عالمیان ملی پوش ارزنده و مسافر  المپیک لندن  در باره سید پوریا عمرانی  جوان شایسته و ارزشمند و خوش آتیه کشورمان  گفت:پوریا عمرانی مرا شدیدا تحت تاثیر قرار داد کنترل خوبی روی توپ دارد ، خیلی مطمئن بازی…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور  ایان مارشال انگلیسی بعد از تعریف و تمجید از نوشاد عالمیان ملی پوش ارزنده و مسافر  المپیک لندن  در باره سید پوریا عمرانی  جوان شایسته و ارزشمند و خوش آتیه کشورمان  گفت:پوریا عمرانی مرا شدیدا تحت تاثیر قرار داد کنترل خوبی روی توپ دارد ، خیلی مطمئن بازی می کند و احساساتش را خوب کنترل می نماید.
    ایان مارشال در گفتگو با خود پوریا بیان داشته است که آینده شما بسیار روشن و امیدوار کننده است وشما خواهید توانست در جمع بزرگان جهان حضوری فعال و پررنگ داشته باشید.
    ایان مارشال در باره بازیکنان ایران ابراز رضایتمندی  کامل نموده و سطح بازیکنان ایرانی را از دیگر بازیکنان آسیای میانه بالاتر و تکنیکی تر خوانده است.
    پوریا عمرانی با توجه به سن و سال مناسب باید مورد توجه و تمرکز ویژه قرار گرفته تا در آینده شاهد چندین نوشاد عالمیان در سطح کشور باشیم.
    در اینجا به آقا پوریای گرامی و عزیز نبریک عرض کرده و برای ایشان و خانواده تماما ورزشکار شان آرزوی موفقیتهای روزافزون داریم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نظر جالب ایان مارشال در باره پوریا عمرانی"
    1. دلیر محمدی گفت:

      من هم با نظر آقای مارشال موافقم و مطمئن هستم که آینده درخشانی در انتظارش هست به شرط اینکه وارد حاشیه نشه.

    2. علیرضا راشدیان گفت:

      استاد بزرگ پینک پنگ ایران آقای مجید احتشام زاده از سال قبل از او بعنوان آینده ساز و نفر اول تنیس روی میز ایران علیرغم حضور نوشاد یاد کرده بود.

    3. پيشيار گفت:

      باسلام خدمت تمام دوستان و عزیزان
      به نظر من پوریا از نظر تکنیک و تاکتیک، فاکتورهای فیزیکی، فاکتورهای روحی و روانی، تیزهوشی و خلاقیت اعجوبه ای است که تا به حال پینگ پنگ ایران به خود ندیده است. البته با توجه به راهنمایی پذیرشدن این بازیکن شایسته در سالهای اخیر، اگر به طور اختصاصی برای آن برنامه ریزی شود ،طی دو سال آینده حتماً در رنکینگ زیر ۱۰۰ جهان خواهد بود و قطعاً نماینده ایران در المپیک ۲۰۱۶.

    4. اکبر بهروزی گفت:

      آقای یان مارشال پینگ پنگ بلده؟


    تازه ترین اخبار