امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۴:۲۲  آخرین بروزرسانی : دی ۲۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13583
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات تنیس روزی میز بانوان قهرمانی کارگران کشور با حضور ۹۰ ورزشکار از ۲۲ استان طی مدت ۲ روز در مجموعه فرنگی و تفریحی کارگران سنگا چین بندر انزلی برگزار گردید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در مراسم افتتاحیه که با حضور مربیان، سرپرستان، داوران و مسئولین ورزش کارگران کشور حضور داشتند آقای محمدی…

    مسابقات تنیس روزی میز بانوان قهرمانی کارگران کشور با حضور ۹۰ ورزشکار از ۲۲ استان طی مدت ۲ روز در مجموعه فرنگی و تفریحی کارگران سنگا چین بندر انزلی برگزار گردید.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛در مراسم افتتاحیه که با حضور مربیان، سرپرستان، داوران و مسئولین ورزش کارگران کشور حضور داشتند آقای محمدی مدیر کل امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف از برزگاری مسابقات ورزشی را گسترش و ترویج فرهنگ ورزش در بین آحاد جامعه کارگری عنوان کرده، این اقدام را یکی از راههای دستیابی به حفظ و ارتقاء سلامت جسمی و روحی کارگران دانستند.
    لازم به ذکر است این مسابقات در دو بخش انفرادی و تیمی و به روش سوئیت لینگ برگزار شد که در پایان در بخش انفرادی خانم اکرم سرشاد استاد از استان خراسان رضوی مقام اول، انسیه مظلومی از استان مرکزی مقام دوم و خانمها سکینه تقی لو از استان زنجان و آناهیتا ایزدیان از استان یزد مقام سوم مشترک را کسب نمودند.
    همچنین در بخش تیمی استان مرکزی مقام اول، استان تهران به مقام سوم نائل آمدند.
    اسامی تیمهای برتر:
    استان مرکزی (اول): انسیه مظلومی ـ هنگامه پارسا ـ زهرا سیفی بهمنی
    استان زنجان (دوم): سکینه تقی لو ـ الهام مرادی ـ‌ اعظم بیات
    استان تهران (سوم): فاطمه کاظمی ـ ماندانا رحمتی ـ فاطمه شادپور
    به نفرات برتر این مسابقات جوایزی اهدا شد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات تنیس روی میز قهرمانی زنان کارگر وقهرمانی استان مرکزی"
    تازه ترین اخبار