امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۷:۲۷  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13605
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: فدراسیون اردوها و مسابقات بسیاری را برای آماده کردن بچه ها برای مسابقات کسب سهمیه المپیک در نظر گرفته است. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سیما لیموچی در مورد کسب سهمیه برای اولین بار در تنیس روی میز بانوان تصریح کرد: مسابقات کسب سهمیه که با…

    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان گفت: فدراسیون اردوها و مسابقات بسیاری را برای آماده کردن بچه ها برای مسابقات کسب سهمیه المپیک در نظر گرفته است.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛سیما لیموچی در مورد کسب سهمیه برای اولین بار در تنیس روی میز بانوان تصریح کرد: مسابقات کسب سهمیه که با حضور ۲۱ شرکت کننده در تهران به صورت انفرادی انجام شد که در مجموع ندا شهسواری با انجام بازی خوب و سطح کیفی بالا با ۱۳ امتیاز در دور نهایی موفق شد نفر اول جدول شود و سهمیه المپیک را کسب کند.
    وی ادامه داد: رنکینگ ندا شهسواری ۶۰۹ است و حریف قزاقستانیش ۲۱۰ پله از او جلوتر بود اما در نهایت شهسواری با نتیجه چهار بر صفر پیروز شد.
    لیموچی در مورد ماندنش در تیم ملی اظهار داشت: برنامه اصلی با فدراسیون است. اگر قرار باشد و فدراسیون بخواهد که ادامه بدهم ، من برنامه خودم را آماده کرده ام و با یک شرایط جدید و متفاوت کار خود را ادامه می دهم.
    وی افزود: من کار خود را تا اینجا انجام داده ام . دیگر تصمیم با فدراسیون است که باید جلسه ای بگذارند و تبادل نظرها را انجام دهند و من هم منتظر تصمیم فدراسیون هستم.
    سرمربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در مورد دیگر مسابقات کسب سهمیه خاطر نشان کرد: یکی از مسابقات در هنگ کنگ برگزار می شود که اگر بچه ها بتوانند با شرایط مناسبی در این مسابقه حاضر بشوند شانسی برای گرفتن سهمیه دارند.
    لیموچی در مورد وضعیت تیم گفت: بچه ها وارد اردو شده اند. اردویی هم در مجارستان داریم . مسابقات آسیایی هفته اول اسفند در چین برگزار می شود. رییس فدراسیون هم قول داده است برای آمادگی بچه ها اردوها و مسابقات زیادی برگزار کند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیموچی:ماندن من در تیم ملی مشخص نیست"
    1. اصغر شکسپیر گفت:

      ماندن یا نماندن مسئله این است

    2. شریفی گفت:

      با سلام و احترام
      پس از عرض تبریک بخاطر افتخار آفرینی بانوان ملی پوش برای انتخاب شدن در رقابتهای انتخابی المپیک لندن مطمئناانتخاب اولین بانوی ایرانی جهت رقابتهای المپیک یک شبه بدست نیامده ومستلزم یک سری برنامه ریزیها و عرق ریختنها وتحلیلها و تلاشهای بی وقفه در عرصه بانوان بوده است .

      با توجه به وضعیت طلایی فعلی برای بانوان ارزشمند تنیس روی میز کشور که مطمئنا با درایت و مدیریت صبورانه وخالصانه شما وهمکاران شما بدست آمده ویقینا بسیاری از معادلات قبلی را به نحو دختران همیشه قهرمان ما برهم زده است
      میشود گفت از سیاستها واهداف منطقی ودلسوزانه شماباید دفاع وپشتیبانی قدرتمندانه نماییم.
      امیدواریم همانگونه که در دوره مسئولیت شما افتخاری فراموش نشدنی برای بانوان این رشته رقم خورد؛همواره شاهد امتداد این قهرمانیها باشیم.
      آرزوی موفقیت برای شما و آقای بابادی وند و فدراسیون و تیم ملی……..سربلند باد ایران.


    تازه ترین اخبار