امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۳:۲۵  آخرین بروزرسانی : فروردین ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13624
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سیما لیموچی اظهار داشت: بازیکنان ما از لحاظ تکنیکی بسیار خوب کار می کنند، اما باید از لحاظ روانی نیز آماده شوند. عوامل روحی و روانی در بازی های انفرادی اهمیت فراوانی دارد که در صورت حضور در تورنمنت های فراوان به مرور این مشکل برطرف خواهد شد. وی با بیان اینکه شکست…

     
     
    سیما لیموچی اظهار داشت: بازیکنان ما از لحاظ تکنیکی بسیار خوب کار می کنند، اما باید از لحاظ روانی نیز آماده شوند. عوامل روحی و روانی در بازی های انفرادی اهمیت فراوانی دارد که در صورت حضور در تورنمنت های فراوان به مرور این مشکل برطرف خواهد شد.
    وی با بیان اینکه شکست مقابل حریفان در این تورنمنت برای من دردآور است، ادامه داد: ما از لحاظ تکنیکی چیزی از رقبای خود کم نداریم و در صورتی که تجربه بیشتری در تورنمنت های بین المللی کسب کنیم، خواهید دید که این بازیکنان دیگر مقابل ایران حرف برای گفتن نخواهند داشت.
    لیموچی در خصوص اقدامات فدراسیون در چند ماه اخیر گفت: فدراسیون در این چند ماه کارهای زیادی انجام داده و روی بانوان پینگ پنگ سرمایه گذاری کرده است. کمپ تمرینی خارج از کشور، برگزاری مسابقات بین المللی در ایران و حضور دو یار تمرینی فعالیت های پسندیده ای است.
    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه بودجه فدراسیون پینگ پنگ بسیار ناچیز است، کمک های زیادی انجام داده است؛ ما در بخش بانوان با مسئله کمبود اسپانسر مواجه هستیم. اگر بانوان ما در تورنمنت های خارجی بیشتری به میدان بروند حامیان مالی نیز برای سرمایه گذاری در این بخش تشویق خواهند شد.
    لیموچی در خصوص نحوه عملکرد بازیکنان در مسابقات انتخابی المپیک لندن گفت: حساس بودن بازی ها روی عملکرد بازیکنان تأثیر گذاشته است؛ اگر این حساسیت ها به دفعات رخ دهد، تکنیک ها به مهارت تبدیل خواهد شد؛ در بحث روانی نیز با تکرار به مهارت های روحی دست پیدا می کنیم.
    وی با قدردانی از زحمات روانشناس تیم افزود: روانشناس در تمام لحظات در کنار تیم بود و حتی در زمان هایی غیر از مسابقات تماس خود را با بازیکنان حفظ کرد و این امر آمادگی روحی بازیکنان را تا حد زیادی بالا برد.
    سرمربی تیم ملی پینگ پنگ بانوان با انتقاد از تزریق نابرابر بودجه در رشته های مختلف ورزشی گفت: اگر ورزش ما بی پول است، چه طور این هزینه های میلیاردی در فوتبال صرف می شود؟ تمام فکر و ذکر وزارت ورزش فوتبال است.
    وی افزود: بازیکنان ما تنها با چند بازی تدارکاتی پیشرفت فراوانی کردند، حضور در تورنمنت ها و تقویت بازیکنان و ارائه تدارکات به آنها در کنار هم می تواند در موفقیت پینگ پنگ بانوان کشور سهیم باشد.
    سیما لیموچی خاطرنشان کرد: وزارت ورزش باید روی رشته های انفرادی سرمایه گذاری بیشتری انجام دهد. رئیس و نایب رئیس فدراسیون اعلام آمادگی کردند تا تمام نیازهای ما را برآورده کند و اگر بخواهیم منصفانه به این قضیه نگاه کنیم، از هیچ کوششی دریغ نکردند.
    وی با اشاره به تبانی میان دو بازیکن قزاق در مرحله دوم مسابقات گفت: گلچهره خوراسینوا و یلنا شاگاروا از قزاقستان تبانی کردند تا شاگاروا که شانس بیشتری برای کسب سهمیع المپیک دارد، برنده دیدار شود و این امر کاملا از شیوه بازی آنها مشخص بود. کمیته فنی می تواند چنین موردی را در گزارش های خود قید کند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "لیموچی:وزارت ورزش و جوانان تمام فکر و ذکر خود را بر روی فوتبال متمرکز کرده است"
    1. ابری گفت:

      سرکار خانم لیموجی ضمن سلام وتبریک خدمت شما وتمام عوامل وفدراسیون ثنیس روی میز .همه می دانیم که این کار ارزشمند زیاد به چشم مسیولین ورزش کشور نیامد. همه در جریان هستند که حق وحقوق یک بوقچی فوتبال از یک بازیکن ملی تنیس روی میز بیشتر است.امیدوارم از عالم غیب یک پولی بدست تنیس روی میز برسد تا خانم پوستین دوز جواب گوی خانم ها نباشد.


    تازه ترین اخبار