امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۱:۳۲  آخرین بروزرسانی : دی ۲۷ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰ | کد خبر : 13626
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرکارخانم پوستین دوز نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور با سلام و احترام پس از عرض تبریک بخاطر افتخار آفرینی بانوان ملی پوش برای انتخاب شدن در رقابتهای  انتخابی المپیک لندن ؛چنانچه استحضار دارید مطمئناانتخاب اولین بانوی ایرانی جهت رقابتهای المپیک یک شبه بدست نیامده ومستلزم یک سری برنامه ریزیها و عرق ریختنها وتحلیلها…

    سرکارخانم پوستین دوز نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور
    با سلام و احترام
    پس از عرض تبریک بخاطر افتخار آفرینی بانوان ملی پوش برای انتخاب شدن در رقابتهای  انتخابی المپیک لندن ؛چنانچه استحضار دارید مطمئناانتخاب اولین بانوی ایرانی جهت رقابتهای المپیک یک شبه بدست نیامده ومستلزم یک سری برنامه ریزیها و عرق ریختنها وتحلیلها و تلاشهای بی وقفه در عرصه بانوان بوده است .
    خداوند منان را سپاسگذاریم که از حدود شش ماه پیش که پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور راه اندازی گردید ؛شروع و استارت این پایگاه در باره بانوان ارزشمند و انتقال دغدغه ها و مشکلات آنان بوده است.
    مفتخریم که برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز کشور حدود ۲۰۰ مطلب و تحلیل و مقاله و پیشنهاد و در نهایت راهکار کاملا تخصصی در باره بانوان ارزشمند پینگ پنگی کشور ازجانب ما در سایت تخصصی منتشر شده است.
    خوشحالیم که اعلان نماییم هرآنچه به پیشنهاد دلسوزانه ما اجرایی گردید نتایج فراموش نشدنی وبلکه تاریخی به همراه داشت وانصافا جادارد از اطمینانی که شما و سیستم و زیرمجموعه و همکاران شما به ما نموده اند که البته خروجی آن موفقیتی فراموش نشدنی در عرصه بانوان ارزشمند بوده تشکر و قدردانی مخصوص گردد.
    با توجه به وضعیت طلایی فعلی برای بانوان ارزشمند تنیس روی میز کشور که مطمئنا با درایت و مدیریت صبورانه وخالصانه شما وهمکاران شما بدست آمده ویقینا بسیاری از معادلات قبلی را به نحو دختران همیشه قهرمان ما برهم زده است ؛با قدرت وجرات اعلان مینماییم که بصورت نامحدود وبا تمام توان از شما و زیرمجموعه شما  به حسب تکلیف دفاع قاطع نموده و درتمام زمینه ها از جمله مشاوره وبحثهای کارشناسی و تخصصی وفنی بیش از قبل آماده همکاری کامل ومشفقانه هستیم.
    ما قصد داریم تا بصورت کامل از سیاستها واهداف منطقی ودلسوزانه شما دفاع وپشتیبانی قدرتمندانه نماییم.
    امیدواریم همانگونه که در دوره مسئولیت شما افتخاری فراموش نشدنی برای بانوان این رشته رقم خورد؛همواره شاهد امتداد این قهرمانیها باشیم.
    درخاتمه برخود لازم میدانم تا از سرمربی توانمند ومدبر  که با اعجاز خود دختران ایرا ن را المپیکی نمود تشکر اختصاصی نمایم.
    مدیر سایت: سید منصور علوی
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پیام مهم وراهبردی مدیر پایگاه تخصصی به سرکارخانم پوستین دوز"
    1. ابری گفت:

      کاش همه او را می شناختند.این بی انصافی است اگر بخواهیم در مورد ایشان بد قضاوت کنیم.صداقت شما را هم می ستاییم اقای علوی عزیز. ایشان با تمام توان در خدمت تنیس روی میز هستند تا حقی از خانمها ضایع نشود.بدون ادعا


    تازه ترین اخبار