امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۸:۵۲  آخرین بروزرسانی : مرداد ۱۶ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ | کد خبر : 1364
    ارسال خبر چاپ خبر
  • عضو سابق کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز تکرار رقابت‌های انتخابی تیم ملی را غیرقانونی خواند و گفت: این کار توهین به بخشنامه فدراسیون و مصوبه کمیته فنی است. علیرضا حجازیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری دور جدید رقابت‌های انتخابی تیم ملی اظهار کرد: به…

    عضو سابق کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز تکرار رقابت‌های انتخابی تیم ملی را غیرقانونی خواند و گفت: این کار توهین به بخشنامه فدراسیون و مصوبه کمیته فنی است.
    علیرضا حجازیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به برگزاری دور جدید رقابت‌های انتخابی تیم ملی اظهار کرد: به نظر من این مسابقات غیر قانونی است، فدراسیون با این تصمیم به بخشنامه خودش و مصوبه قبلی کمیته فنی بی احترامی کرده است. من و سایر اعضای کمیته فنی پیش از این تصویب کرده بودیم که بازی‌ها در سه دوره دسته سه، دسته دو و دسته یک برگزار شود و سرانجام مسابقات دسته برتر را در تاریخ هشتم و نهم مرداد برگزار کنیم که این رقابت‌ها تا پایان مرحله دسته یک برگزار شد.
    وی ادامه داد: حالا بدون هماهنگی با کمیته فنی مسابقات می‌خواهند دوباره این بازی‌ها را از اول شروع کنند. به نظر من این کار غیر قانونی و خلاف مصوبه کمیته فنی مسابقات و مجمع است. چطور می‌توان به بازیکنانی که به زحمت به دسته یک راه یافته اند بگوییم باید یک بار دیگر از اول شروع کنید. من شنیده‌ام که علیدخت پیشنهاد کرده که این مسابقات تکرار شود، مگر می‌شود که به حرف یک سرمربی مسابقات رسمی کشور را کنسل کنند، آن‌ها این کار را کردند که بازیکنان از اعتصاب دست بردارند اما حدود ۸۰ درصد بازیکنان همچنان به رییس فدراسیون معترض هستند.
    رییس هیات تنیس روی میز استان البرز با اشاره به اعتراض بازیکنان به مدیریت زارع پور در فدراسیون خاطر نشان کرد: مسئولان وزارتخانه استدلال می‌کنند که نباید بازیکن سالاری شود، اما باید توجه کنند که امروز اکثر هیات‌های استانی هم با ریاست زارع پور در فدراسیون مخالف هستند، زیرا تقریبا هیچ حمایت مالی از هیات‌های استانی به عمل نمی‌آید. من در مدتی که در هیات استانی البرز فعالیت کرده‌ام با وجود کسب رتبه‌های متعدد در بخش دختران و همچنین دانش‌آموزی تاکنون یک ریال از فدراسیون نگرفته‌ام. اگر از هیات‌های استانی بپرسید، متوجه می‌شوید که آن‌ها نیز از این شرایط راضی نیستند.
    وی افزود: ایران در دوره‌های قبل با اختلاف ناچیزی قزاقستان و ازبکستان را شکست داد ، حالا با این شرایط و وضعیت بازیکنان، تمرینات و مسابقات داخلی آیا می‌توان انتظار کسب سهمیه المپیک را داشت و آیا باید برای چهار سال دیگر حسرت کسب سهمیه المپیک را بخوریم؟
    حجازیان تنها راه برون رفت از مشکل فدراسیون را کناره گیری زارع پور از مسند ریاست فدراسیون عنوان کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد بازیکنان به شیوه مدیریت زارع پور معترض هستند، همان طور که گفتیم هیات‌های استانی نیز به این جریان معترض هستند، من بیش از ۱۵ سال است که در بخش مدیریت مسابقات بوده ام و مطالبی که می گویم از سر خصومت نیست، اما واقعیت این است که رییس فعلی فدراسیون تنیس روی میز نمی‌تواند شرایط را کنترل کند . مدیریت یک امر ذاتی است و زارع پور در مدیریت ضعف دارد. البته ممکن است او به خاطر این اظهارات از من دلگیر شود و سعی کند مسئولیتم را در هیات تنیس روی میز استان البرز بگیرد. همان طور که پیش از این هم چنین نیتی داشت، اما من به اندازه سن زارع پور در پینگ‌پنگ سابقه دارم و به این راحتی‌ها کنار نمی‌روم، اگر چه در تاریخ پنجم مرداد از مسئولیت خود در فدراسیون استعفا دادم، اما همچنان در جریان برگزاری رقابت‌های پینگ‌پنگ هستم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "اظهار نظر حجازیان درگفتگو با ایسنا:تکرار بازی‌های انتخابی تیم ملی غیر قانونی است!"
    تازه ترین اخبار